AUTTAKAA, MULLE ON VALEHDELTU....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nälkäääääääää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nälkäääääääää

Vieras
Perkele tän karppaamise kanssa, mulle sanottii että ei pitäs olla nälkää ja mulla on hirve nälkä ja oon syöny vitusti rasvaa ja liha ja makkaraa voita kanaa pekonia muna kinkkua juustoa munaa tjänää ja silti on nälkä. Siis saanko syyä keksiä?

En ole varmaan juonu tarpeeks. Olen syöny kinkkumunakkaan aamiaiseksi, ja pikkusalaatin, Lohta ja vähän salaattia lounaaksi, jauhelihapihvejä ja tomaattia illalliseksi. Olen napostellu broilerin koipia ja juustoa kun on ollu nälkä. Juonut kafeiinitonta kahvia kermalla... Toinen päivä menossa, joten en oo varmaan vielä ketoosissa. Kävin juomassa lasin vettä ja nyt ei tunnu niin nälkäseltä olo..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En ole varmaan juonu tarpeeks. Olen syöny kinkkumunakkaan aamiaiseksi, ja pikkusalaatin, Lohta ja vähän salaattia lounaaksi, jauhelihapihvejä ja tomaattia illalliseksi. Olen napostellu broilerin koipia ja juustoa kun on ollu nälkä. Juonut kafeiinitonta kahvia kermalla... Toinen päivä menossa, joten en oo varmaan vielä ketoosissa. Kävin juomassa lasin vettä ja nyt ei tunnu niin nälkäseltä olo..

no hyvä, mä unohdan kans usein juoda ja syön sitten senkin edestä. syön ja syön vaan ja ihmettelen kunnes vaikka lapsi pyytää vettä ja tajuan, että en ole juonut koko päivänä muuta kuin aamukahvin.

Yhteistyössä