Auttakaa mua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mun elämä on ihan päin helvettiä! Mä erosin 2 kk sitte ja elämä lipes otteesta. Mä ja mun 9-vuotias tyttö muutettiin ekaan vuokrakolmioon mikä saatiin ja mun piti lopettaa työt, koska tein reissutöitä eikä ne enää yyhoona onnistunu. Tai siis tyttö asuu mun kans ja on isällään joka toinen vkl. Hyväpalkkanen työ jäi ja karenssin pukkas päälle..mä oon alkanu juomaan, istun illat koneella ja lipitän viiniä tai siideriä tytön mentyä nukkumaan. Oon lainannu äitiltä rahaa, maksan sitte ku päivärahat alkaa taas pyöriä. Mua ei kiinnosta mikään, koti on ihan hirvee läävä, osa huonekaluista puuttuu esim keittiön pöytä ja olohuoneessa on tasan divaanisohva ja tv-taso...nukutaan tytön 120 cm leveässä sängyssä. Aamuisin ku tyttö lähtee kouluun, nousen hetkeksi ja meen takas nukkuun, herään just ennenku se tulee koulusta, laitan muka paikkoja kuntoon tässä mörskässä ja teen jotain välipalaa. Ruokaan ei hirveesti oo rahaa, tyttö on eläny Lidlin pizzoilla ja hilloleivillä sekä riisimuroilla käytännössä koko ajan. Ite en juurikaan syö, oon laihtunu 6 kg tässä eron jälkeen. Mä en tiiä, miten tästä jatkaa. Miehen kans ei juuri puhuta, harkinta-aika menossa...meijän yhteinen ok-talo jäi miehelle, hän makselee lainoja nyt ja aikoi ottaa munkin lainan itselleen, siis ostaa mut pihalle.

Mä vaan itken ja ihmettelen, miten tässä kävi näin. Lähes täydellinen perhe-elämä kaatui, mies petti kännissä ja mä lähdin.

Ensiksi lopeta se alkoholin käyttö!
Älä pilaa likkas elämää. Nosta se perse ylähä ja mee aamulla lenkille samaa matkaa, kun likkas lähtöö kouluun.
2kk suru puseros ja nyt kesää kohti nosta nenä pystyyn ja rinta rottingille.

Jos et kykene, niin anna isälle likka. Josko olis vähemmän alkoholiongelmia?

Ensiksi lopeta se alkoholin käyttö!
Älä pilaa likkas elämää. Nosta se perse ylähä ja mee aamulla lenkille samaa matkaa, kun likkas lähtöö kouluun.
2kk suru puseros ja nyt kesää kohti nosta nenä pystyyn ja rinta rottingille.

Jos et kykene, niin anna isälle likka. Josko olis vähemmän alkoholiongelmia?

Ei alkoholissa mitään vikaa ole niin kauan kuin siitä ei tule ongelmaa (riippuvaisuutta). Jos se pikkuisen nousee päähän joka päivä niin ei se vielä ole ongelma.

Alkoholi nyt ei sinäänsä kohtuudella illalla otettuna ole muuten pahe, muttatuossa mielentilassa se saa sulle lisää aikaan masennusta ja väsyä. Eli jätä se alkoholi ensiks, ja rupee käymään tyttös kanssa vaikka kävelyllä. Metsä ois paras, mutta muukin viihtysä alue käy.

Siinä virkistyy ajatukset yms, paljon enemmän ja saa virtaa kuin sisällä nukkuessa/istuessa ja siideriä juoden. :)

Uusi alku lähtee pienistä askelista, ja paha olo kertoo siitä että nyt olet vasta tilanteessa jossa on pakko jaksaa ensin hieman enemmän, että kaikki tasoittuu. Lopulta on sen arvoista kun onnistut.

Tsemppiä!

Tee lista kaikesta mitä pitäisi tehdä, ja aloita niiden tekeminen nukkumisen ja ryyppäämisen sijaan. Katse eteenpäin ja kyllä se siitä lutviutuu. Miehiä kyllä maailmassa riittää.

Toisaalta aika tarkkaan se mies on syytä valikoida jos haluaa tulla sen kanssa toimeen ja todennäköisesti välttyä isoilta pettymyksiltä. Siinä on ihan syitä taustalla, että monilla menee miehen etsinnässä vuosia tai jopa vuosikymmeniä.
Näin on, tosin eipä se ensimmäinenkään kännipettäjä ollut mikään loistava valinta.

Ja kuten tavallista, mies on tässäkin leimattu tarinan roistoksi ja nainen uhriksi jotta uusfeminististen pölvästien online-myötätunto olisi taattu. Samaa paskaa tällä palstalla, joka ikinen päivä.

Yhteistyössä