Auttakaa mua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vilpuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vilpuri

Vieras
Kumman valitsen, alkaa olla KIIRE:

1. Rauhallinen koti-ilta, saunomista, hyvää ruokaa (sekin pitäis vielä kokata prkl ), pari sidukkaa, seksiä miekkosen kanssa :D

2. Vai kaverin synttärit, isot bileet, paljon ystäviä ja tuttuja, känni, baariin ja sitä rataa --> normimeininki :D

Kun en osaa valii.. Ja siksi en osaa valita, koska oon TODELLA väsynyt, olin päivän töissä ja tekis mieli käpertyä vaan sohvalle... Mutta sitten toisaalta, tekisi mieli lähteä ulos ja nähdä ystäviä, mutku emmää jaksa.

Ja nyt taas herää kysymys, MIKSI IHMEESSÄ mä kysyn tätä palstalta?!?!

Siis on kaveri, ei ystävä... tavataan joskus aina silloin tällöin, muttei olla mitenkään läheisissä väleissä. Ja toki ukko vois lähteä synttäreille mukaan, ja varmana lähtiskin, mutta tällä kertaa (IHME KYLLÄ ) se jäisi mieluummin kotiin ja antoi päätäntävallan mulle.

Hmmm... vaikeeta!

Alkuperäinen kirjoittaja vilpuri:
Siis on kaveri, ei ystävä... tavataan joskus aina silloin tällöin, muttei olla mitenkään läheisissä väleissä. Ja toki ukko vois lähteä synttäreille mukaan, ja varmana lähtiskin, mutta tällä kertaa (IHME KYLLÄ ) se jäisi mieluummin kotiin ja antoi päätäntävallan mulle.

Hmmm... vaikeeta!

no sitten jäätte kotiin jos ei ukko kerta haluaisi edes lähteä vaan viettää kivan koti-illan siun kanssa.

Yhteistyössä