Auttakaa mua... (sisustusta/maalausta...)

Äh, meillä on täällä uudessa talossa tällänen kaksosanen olohuone, väliseinä on puhkaistu ja siinä on sellanen "kaariseinä" nykyään.
meillä no vihreet(yök) nahkasohvat ja nyt mun pitäs maalata nää huoneet, ja sen värin pitäis sopia kuitenki jotenki niihin...
Yks seinä per olkkari sais olla sit joku voimakkaampi väri ja muut siihen väriin taittavaa vaaleeta...
A-pu-va.
 
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Minkä vihreet? Tummat varmaan?

Mitä jos lilaa ja kultaa? Vai helpompaa ja vaalempaa? Helmenvaaleeta ja jotain kivaa vihreetä?

Erilaisia vihreitä niin tulis metsäolkkari :D
joo toi lila(kulta vois olla hyvä. Kun alun perin piti olla punasta ja kultaa mut siihe ei vihreetä voi oikee sotkee :D
 
http://www.tikkurila.fi/kauniskoti

Katso tuolta sopiva värilastu, joihin ovat tikkurilan ammattilaiset yhdistelleet hyvin yhteen sopivia sisustusvärejä. Jospa jostakin lastusta löytyy se sohvien vihreä niin voit siitä lähteä liikkeelle. Pääväriksi käy se lastun alin väri. Nämä ovat testattuja yhdistelmiä ja varmasti toimivat =)
 
Ihan kivoja nuo värilastut, päävärit vaan mun makuun liian haaleita :whistle:

Eikä sieltä edes löydy esim. meiän sohvien värejä. Ainakaan millään osu mun silmään limeä eikä pinkkiä eikä turkoosia :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Käviskö tapetointi yhdelle seinälle jollain räväkämmällä tapetilla ja sitten muut seinät maalattuina kohtuullisen neutraaliksi?
joo siis tää on tarkotus, mut mitkä ne värit vois olla`?
Hmm.. Mä voisin käyttää vaikkapa tätä tapettia (tai jotain vastaavaa) ja maalattujen seinien sävy voisi olla jotain harmahtavaa. Sitten tekstiileissä ja pikkuesineissä toistaisin tuota vihreääkin, niin se ei jäisi irralliseksi muusta sisustuksesta.
Tai sitten tosi tummapohjainen tapetti, esim. tämä:
ja siihen vaaleat hiekan sävyiset maalatut seinät.

Eli siis en sitoisi sohvien väriä seinien väriin mitenkään, vaan juuri muilla pienillä jutuilla yhdistelisin sohvat muuhun sisustukseen.
 

Yhteistyössä