Auttakaa mua luomaan semmoinen treffi-ilmo, joka saa pelimiehet kiertämään mut kaukaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Laita selkeästi yhteen osaan viestiä mitä haluat ja toiseen mitä et. Aloita vaikka luettelolla asioista, mitä et halua: luulisi karkoittavan ainakin osan ällötyksistä. Sen jälkeen kerrot mitä haluat: fiksut miehet hoksaa, että tuohan kuulostaa ihan minulta. Nyt tuo on aika sekava eikä saa selkeää kuvaa siitä, mitä haluat ja mitä et.

Asiaa voi auttaa jos suhtaudut asiaan kuin kouluesseen kirjoittamiseen: asiat kannattaa esittää loogisessa järjestyksessä, yhtä asiaa koskeva teksti yhteen kohtaan. ;)

"Minulla on kaikkea mitä toivonkin: työ jota rakastan, ...--.. Mutta yksi unelma, unelma rakkaudesta, on vielä toteutumista vaille.

Ei voi mitään. Se vaan kuullostaa jotenkin teennäisen liioittelevalta, kuten niin moni muukin, vakuuttaessaan tälläkin palstalla rakastavansa työtään. Mutta tietenkin kun haet vastapariksesi korostetusti sellaista miestä, joka tietää mitä tahtoo, niin hänkin aivan varmasti sitten rakastaa työtään. Eikö tuon rakastamisen silti voisi jättää ihan vaan tylsästi kaikkia meitä eläimiä varten ? :)

moi mä oon aikoinani pistäny ,ilmon esim yh-isukki etsiin yh-äitiä tai sinkkua.tositarkoituksella , olet normaalipainoin tai hoikka.sitten ikähaarukka 35.45v.harrastan liikuntaa eri muodoissa ja liikunta siis kuuluu sinunkin elämääsi..
sitten kirjoitat itestäsi ..

Yhteistyössä