Auttakaa mua kertomalla millä keinolla olette onnistuneet laihdutuksessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja läski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

läski

Vieras
Moikka!

Siis oikeasti antakaa vinkkejä miten olette onnistuneet.
Mulla on painoa 94 kg ja en saa sitä putoomaan. Pituus huimat 164 cm.
Aluksi paino putoaa sen muutaman kilon ja siihen se sitten pysähtyykin. Sitten kun mitään ei tapahdu niin mun vähäinenkin motivaatio karisee.
Kesäkin lähenee ja vaatekaapissakaan ei oo mitään kivaa kesää varten eikä kyllä kaupastakaan tän kokoiselle taida mitään ihania vaatteita löytyä.

Syön säännöllisesti, kohtuudella, terveellistä ruokaa ja herkut kohtuudella. Mistään en oo luopunu ja kun ei liian tiukalle vedä niin jaksaa. Ja liikuntaa teen sen mukaan kun "jaksan" ja pääsen. Ei mul kiire oo laihtua kunhan se paino menee alaspäin.

Ota avuksi kiloklubi (ilmainen) tai kalorilaskuri (todella edullinen). Monet epäonnistuvat laihdutuksessa siinä etteivät osaa arvioida syömäänsä määrää ja syövät laihduttaessa edelleen liikaa tai sitten liian vähän.

Luotan kalorilaskuriin ja merkkaan sinne kaikki suupalat. Punnitsen ne kaikki. Lisäksi harrastan urheilua päivässä noin 2h, joista aamuisin ennen aamupalaa 20min pyöräily. Tällä on pudonnut tasaisesti ja kehokin kiittää.
Lisäksi teen lihastreeniä säännöllisesti, jotta lopputulos silmää miellyttävä:)

Välitavoitteet ja niille asetetut palkinnot motivoi, esim.-10kg-->uudet housut ym.

Mä olen säälittävä varmasti monen mielestä, mutta mulla ainoa tomiva tuntuu olevan kunnon soppakuuri. Lasten jälkeen kertyi painoa noin 10 kg ylimääräistä. Kahdeksan vuotta taistelin, vaan ei tapahtunut mitään. Ei ylös, ei alas, ei kertakaikkiaan. En vaan osannut syödä tarpeeksi vähän ja hyvin.

Otin avuksi nutriletin. Kolme viikkoa vedin pelkkää pirtelöä (yök joo). Kiloja lähti 7. Sen jälkeen jatkoin useamman viikon niin, että töissä söin ruuan, mutta kotona vain pirtelön. Lopulta sain 12kg pois. Näistä kaksi tuli takas ku tasottui (luinkin jostain, että kannattaa laihduttaa kaksi alle tavoitteen). 4v tuo pysyi.

Nyt sain taas lapsen, enkä aio kahdeksaa vuotta taistella vaan ylim 7kg saa luvan lähteä NYT. Viikon olen pirtelöä vetäny ja 3kg on poissa.

Kyllä, tiedän, että suurin osa on sitä mieltä, että nutrilet yms on huuhata, mutta ihan sama mulle, edellisen kerran toimi ja kilot pysyivät poissa.

Rankkahan tää kuuri on, tai ainakin aluksi, mutta myös palkitsevaa. Ja kun se on niin ehdoton, vain tätä. Ei voi ajatella, että otanpa tästä tän tai ton, ku kaikki on apsoluut kielletty.

Yhteistyössä