auttakaa! miten saan keittiön yläkaappien päälliset puhtaiksi?? Järkyttävä rasvakerrosa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jouluksi puhtaampaa...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jouluksi puhtaampaa...

Vieras
Olis vissiin pitänyt vähän tiheämpään siivota sieltäkin... nyt siellä siis tumma kerros sitkeän oloista rasva-pölysekoitusta. Millä keinolla saan sen pois ja päälliset puhtaiksi? Normi pesuainevesi ei tehoa...

Minä otin sellaseen pesusieneen (keittiökäyttöön olevia pieniä ) puhdasta mäntysuopaa ja sen jälkeen pyyhin pelkällä rätillä joka tietty oli kasteltu niin monta kertaa, että ei ollut pesuainetta enää pinnassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Eveliinuska:
käytä entistä vim:ä, onko se nyt chif...tai jotain. Räjäyttää yhdessä luutun kans lian ja rasvan pois. :D

ja rasvalikaan auttaa ihan fairy...

Ja kokemuksesta voin sanoa, että mäntysuopa parempaa =) fairy jäi kakkoseks mulla.

Minä taas tykkään fairystä, minusta mäntysuopa ei ihan niin tehokas noiden rasvasten juttujen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Leija:
Sitkeän rasvalikakerroksen voi kuoria veitsellä. Pesussa kannattaa vettä käyttää säästeliäästi, likavalumat ovissa ovat hankalia putsata.

Ei kannata ihan kamalasti kyllä raapia, pinta hajoaa ja sit siihen tarttuu kaikki lika kiinni kahta kauheemmin...

Alkuperäinen kirjoittaja :
Ei kannata ihan kamalasti kyllä raapia, pinta hajoaa ja sit siihen tarttuu kaikki lika kiinni kahta kauheemmin...

:ashamed: Meillä on joskus sellainen likakerros, että sen voi kuoria ilman raapimista. Todellakin kannattaa valita veitsi, joka ei riko pintaa ja joskus puinen lasta on paras työväline.

Se Cifin Power Cream Keittiö on suihkutettavaa on aivan parasta! Sillä tuntuu lähtevän mikä vaan. Melkein yhtä hyvää jälkeä saa myös Tolun suihkepullossa olevassa myöskin keittiöön tarkoiteltulla aineella.

Jos en nyt väärin muista niin eikös Cif ole tätä nykyä just tuo Vim, vaihtoi nimeä..? Sori, jos olen väärässä.

Mä suosittelisin kaikille lämpimästi Cillit Bangin tehokasta rasvanpoistajaa!Se pullo kyl maksaa viitisen euroa,mut on todella hyväksi koettu!Mä oon saanu sillä kaikki mahdolliset vanhat tahrat,mitä oon usein yrittäny tiskiaineella hinkata.Ja siis ei tarvi edes ku pyyhkästä,niin irtoo.Bang ja lika on poissa!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Leija:
Alkuperäinen kirjoittaja :

:ashamed: Meillä on joskus sellainen likakerros, että sen voi kuoria ilman raapimista. Todellakin kannattaa valita veitsi, joka ei riko pintaa ja joskus puinen lasta on paras työväline.

h040.gif

vai kannattaisiko todellakin siivota useammin?

Yhteistyössä