S
suru
Vieras
Äitini joka on alkoholisti muutti lähelle minua.Havahduin että joku hakkaa ala ovea ja yritin katsoa kuka siellä oikein on ja mieleeni tuli heti et se on varmaan äitini kännissä tietenkin.( asun kerrostalossa)Avain hänellä näköjään jäänyt kotiinsa ja varmaan halus pyytää multa tota vara avainta.Näin ajattelen miksi muuten tulis tänne häiritsemään.Piti mennä sitten alas käymään kun näin et se oli äitini mut ennätti sitten lähteä ja en tiedä mihin hän meni.Tämä tilanne on todella ahdistava.Arvasin että tästä hänen muutosta seuraa vaan ongelmia.Olin hänen muuttoa vastaan.Koko lapsuuteni joutunut huolehtimaan hänestä.Mä en jaksa enään.Miten hän kehtaa tolla lailla tulla häiritsemään minun ja perheeni elämää=( Kai se pitää muuttaa sitten pois jos tää tämmöseksi menee.Mä oon niin loppu ton ihmisen kaa ku olla ja voi.Itkeä täällä tihrustan kun on niin neuvoton olo.Ulos en voi lähteä etsimään häntä kun olen yksin lapsien kaa ja mieskin pääsee töistä vasta yhden aikaan eli on kotona puol kaksi.Mitä jos hän tulee taas hakkaa tota ovea..menekö katsomaan mikä hänellä on ongelma?Mua oikeesti pelottaa ja ahdistaa.Tulee niin kaikki paska taas mieleen mitä olen joutunut elämään hänen kanssaan.Milloin yrittänyt itsaria.jne.Mitä mä teen..kertokaa mulle=(