Auttakaa! mitä kummaa annan ru'uaksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tanja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo..tai nuita rillejä en juurikaan käytä(pitäs mutta...)...ja hiukset on..no ei tummat tummat, jonkin sortin ruskeat kylläkin...

Tarkennusta vielä...olet naimisissa? hoito-alalla??

Mitäs nyt tehää? =) Onko sulla täällä joku nicki jota käytät?
Hulluintahan tässä koko touhussa on se, että minä en yleensä edes palstaile täällä, saatikk a muualla. Nyt vain KÄVÄISIN tässä lukemassa, avasin kirjoituksesi auttamismielessä jos keksisin ideoita. Ja kun läväytin tekstin siihen, tuli vahva tunne että tiedän kuka olet! Hö. Minä joka en edes lue kaksplussan sivuja!!! Koskaan ei ole mulla tällasta tullut ennen. Jotenkin vain teksistä paistoi läpi vaikka ei siinä mitään ihmeellistä ollut. Ihan normaali kirjoitustapakin.

Enkä edes ole ajatellut sinua -anteeksi- joten sekään ei voi olla syy. En ole nähnyt mitään unta mikä muistuttaisi...

alkuperäiseen kysymykseen tarjoisin ehdotukseksi ihan näkkileipää.. meillä ainakin on ollut sellainen mikä maistuu alkuun, ja siitä sitten pikkuhiljaa uskaltanut muutakin ottaa kun näkkärillä ensin saanut hieman voimia.. ja itselleni ainakin parasta ollu näkkäri ihan pelkiltään, ilman rasvaa :) Mustikkasoppa myös hyvä, sipsit (tavalliset) ja tee... pienille lapsille tosin tee ei taida vielä maistua..

Herran jestas, jos vielä oisit musta menny uneksimaankin, niin melkoinen mahtipainajainen se kait ois ollutkin....!!!;)

Eihän tämä nyt voi olla...*jeesustelen ja ällistelen*... En minäkään ole täällä hurjana kirjotellu, ihan uus juttu kuin koko nettiaparaattikin...ja eipä mulla mitään nickiäkään ole...mutta hiivatti, olispa todella kivaa päivittää kuulumiset!!! Mites tosiaan nyt edetään?! Ei sattuis olemaan ideoita kellään???

Alkuperäiseen kysymykseeni palaten ;)..juu, kiitti, mä hätäpäissäni kokeilin tänään pojalle näkkäriä iltapalan tyngäksi, ja huolikin - ei tavallisesti kullä herralle kelpaa...

ja sitten muuhun :D..juu, en mäkään ole fb:ssa, joten...

Hei höperöt :D Luokaa ilmainen sähköpostiossu vaikka gmailiin (sivulle google.fi ja siellä yläreunassa on linkki jossa lukee gmail) ja ilmoittakaa täällä sitten se anonyymi osoite. ja sitten vaan kirjoittelemaan :)
kiva ketju tämä teillä :)

Tietty vois sillai...tämähän meni hurjaksi scifi-jutuksi tavis sapuskakyssärini ;)...mun numeron saa siis tiedustelusta nimelläni (tyttönimi on käytössä yhä..), eikä muita oleman pitäs....

Käiks!! Jaiks!!!:D huisia hommaa!!!

Minusta rupes oleen kiusallista jo kun meidät huomattiin. Nyt tuolla jo ehdottelevat meille kuinka luomme sähköpostiosoitteita yms. =)
Nyt on kyl kuitenkin mentävä. Täytyy palailla asiaan! Ehdottomasti.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Minusta rupes oleen kiusallista jo kun meidät huomattiin. Nyt tuolla jo ehdottelevat meille kuinka luomme sähköpostiosoitteita yms. =)
Nyt on kyl kuitenkin mentävä. Täytyy palailla asiaan! Ehdottomasti.

No sori vaan että yritin auttaa. Ei tartte mitään sähköpostiosoitteita luoda, senkun teette mitä tykkäätte. Kiitos ja näkemiin.

Oi voi, lähdenpä sitten seikkailemaan tuonne gmailin ihmeelliseen maailmaan...

Ja kits kaikille myötäseuraajille ja ihmettelijöille :) :D Peräst roikaa...:)!!! Hittolainen, näin äkillisestä "palstasuosiosta" pökertyneenä olo on kuin parhaallakin staralla...:D

Otii joku tuossa nokkinensakin sitten. Anteeksi, enhän minä tuollain tarkoittanut. Toki kiitän siitä että meitä yritettiin auttaa. Joku nyt ymmärsi väärin. Tämä viiva nimimerkki. =( No, aina ei voi olla mieliksi kaikille.

Yhteistyössä