Auttakaa! mitä kummaa annan ru'uaksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tanja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jotenki tuli sellanen olo että tunnen sut. En tiiä miksi..

Mutta anna vaikka mustikkasoppaa jos huolii. Toinen mikä yleensä uppoo on muusattu peruna voita ja suolaa joukkoon ja jos haluaa ni vielä tonnikalaakin voi laittaa. Tulee suolatasapainoon vauhtia samalla.

Mä olen koko taudin aikana yrittäny antaa ja tarjota mustikkakiisseliä mutta poika ei huoli sitä ollenkaan :(... Nyt pitäs pikkuhiljaa palata norm.ruokien pariin parin paastopäivän tiimoilta, joten...muuta??

Kysy pojalta mikä maistuisi. Paranemisvaiheessa on jo aivan sama mitä annat, kunhan jotain menis. Ihan vaikka sipsit, hamppari... Voi tehdä olon vetämättömäksi jo se ettei ole syönyt, ja voi piristyäkkin heti kun vähän syö jotain.. ja kun piristyy ni nälkäkin tulee paremmin.

Mistä päin olet? Edelleen sellanen olo että olet tuttu.=)

Jestas, kun olen hidas tämän koneen kanssa... Finttu, kiitos korjauksesta - mietinkin juuri ko. sanaa miten se tulee kirjoittaa... Mutta - KIITOS!! Mä en hokannu alkuunkaan et perunankin voi todellakin muussata !!! Ja tuo kaurapuurokin... Miten hiivatissa sitä tulee näin toistaitoiseksi tätä sairastupaa pyöritellessä... Mutta ootte ihania kun jeesaatte, oikeesti!!!

Ja juu:lle - kuis niin tunnun tutulta?? Hui, tunnetaankohan me?? :) Hm...

No niin, kun poika on ollu pari päivää aivan pyhällä hengellä - juomistakin olen saanut tuputtaa - niin todellakin mietityttää tuo mitä USKALLAN ressulle antaa, ettei tule takapakkia... Ja varmasti on pojan elektrolyyttitaso aivan sekaisin, joten suoloja kaipaa...

Juu - mä oon muualta muuttanut Etelä- Karjalaan... auttoiko yhtään :)???

Siis hyvänen AIKA??!!! *iho ihan broiskulla..* Miehen perässä livahdin parinsadan kilsan matkan tänne...ja aikaa muutosta sen reilu viis vuotta...ja kaikki muksut alkaa J:llä....

Kuka sinä oot?? Näin monen vuoden jälkeen..muistanko sut??!!:D

Eikä...voi olla totta??? *vanhat aivonystyrät ritisevät ja ratisevat...*

Kuka - sori :( - kooko??!! Lyhyt K-nimi?? Muksuja sullakin?? Kaksi?? Vai meneekö metsään?? *hämmentyneenä on ihan tärinöissään..ja häpeissään erit.huonosta muistista...*

Ei voi olla todellistakaan???!!!! Kiesus...hm, ja mä kun kuvittelin olevani viehko ja salaperäinen - damn it, taas meni mönkään :D....

Siis...tarkennan, kun en muuten uskokaan...onko sulla...poika ja..tyttö???

Uskomatontahan tämä kyllä...melkonen velho kyllä olet jos/kun bongaat mut nuin viestini joukosta monen tuhannen mamman joukosta....;)... Kehtaatko millään vielä tarkentaa itseäsi???

Yhteistyössä