Auttakaa, mistä mä löydän nätin kokouimapuvun?!

  • Viestiketjun aloittaja hikoilija
  • Ensimmäinen viesti
hikoilija
Siis netistä lähinnä, en jaksa lähteä kauppoja kiertämään kun ei sekään tuota tulosta kuitenkaan...
Mut siis olis vihdoin kiva löytää joku kivannäköinen uimapuku, kokouikkari ja miksei myös bikinit. Mulla ei ole aikoihin ollut kokouikkareita siitä syystä etten vaan löydä sellaisia mistään! Kaikki on ihan kammottavia mitä olen kaupoissa nähnyt! En halua mitään Adidas-tylsyyksiä enkä mustia enkä kukallisia mummouikkareita. Mietinkin että myydäänkö missään maailmassa enää nättejä uikkareita naisille?!

Saa olla ulkomailtakin vaikka Englannista, jos joku tietää. Olis kiva saada edes kesäks kun en haluis käydä bikineissä aina esim. kylpylässä.
 
hyvämutkallis
Siis netistä lähinnä, en jaksa lähteä kauppoja kiertämään kun ei sekään tuota tulosta kuitenkaan...
Mut siis olis vihdoin kiva löytää joku kivannäköinen uimapuku, kokouikkari ja miksei myös bikinit. Mulla ei ole aikoihin ollut kokouikkareita siitä syystä etten vaan löydä sellaisia mistään! Kaikki on ihan kammottavia mitä olen kaupoissa nähnyt! En halua mitään Adidas-tylsyyksiä enkä mustia enkä kukallisia mummouikkareita. Mietinkin että myydäänkö missään maailmassa enää nättejä uikkareita naisille?!

Saa olla ulkomailtakin vaikka Englannista, jos joku tietää. Olis kiva saada edes kesäks kun en haluis käydä bikineissä aina esim. kylpylässä.
Wolfordilta
 
aloittaja.
Tämmöset läskit, niinkuin minä, löytää Ellokselta uikkarit parhaiten. Jos ap on laiha, niin eikös laihoille löydy nättiä mistä vaan ;)
En ole sieltäkään löytänyt mitään sopivaa. Jotkut bikinit oon ostanut sieltä mutta nekin aika karseen väriset lopulta :(
Ja en oo läski mut en mikään tikkuhoikkakaan, ihan sama juttu mistään ei löydy kivan väristä ja kivaa uikkaria :(
 
aloittaja.
Henkalta ja maukalta en tajunnut katsoakaan. Siellä olis parit bikinit mitkä voisin kelpuuttaa mut vain yks kokouikkari joka nyt ehkä menettelis, tosin en mä riemusta kilju nytkään. Semmoset khakin väriset.

Sattusko joku tietää ulkomaisia nettikauppoja jossa olis jotain kivoja?
 
[QUOTE="vieras.";29755473]Mikä velvollisuus naisella on aina olla seksikäs?[/QUOTE]

Ei kai se ole velvollisuus. Mä tykkään käyttää naisellisia ja kauniita vaatteita. Seksikkyys ei tule pelkästään vaatteilla.
 

Yhteistyössä