Kannattaa kokeilla myös yöllä antaa enemmän maitoa sen 200 ml:n lisäksi, eikä suinkaan lopettaa maidon antamista. Meillä poika kävi vatsavaivojen takia yhdeksän kertaa vyöhyketerapiassa ennen kuin auttoi ja on ollut aina parempi yöllä juomaan maitoa kuin päivällä. Allergioiden pois sulkemiseksi olin imetysdietillä, mutta mitään allergiaa ei löytynyt. Lopetin imettämisen pojan ollessa 9kk. Siitä asti hän on juonut 400ml yöllä nan2-korviketta(2*200ml) ja olen ottanut hänet aina syliin jos ei yöllä tutilla tyyntynyt. Päivällä hän juonut ruokailujen yhteydessä huonosti maitoa, vaikka joka kerta maitoa ruoan yhteydessä olen tarjonnut. Poika täyttää nyt kohta vuoden, niin hän on itse alkanut lopettaa yösyömisiä ja ruvennut juomaan päivälläkin korviketta. Yöllä syö kerran 200ml tai sitten ei herää yöllä ollenkaan. Mielipiteitä on monia, mutta olen sitä mieltä, että sinne vuoden ikään asti mennään vauvan ehdoilla. Vauva kokee olonsa turvalliseksi, kun hänen tarpeet tyynnytetään. Yösyöttöjen lopettamisen aika on myöhemmin. :hug: