Auttakaa minua (epätoivoista laihduttajaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *itkee*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

*itkee*

Vieras
Olen ihan sekaisin... jokapuolella pursuaa laihdutusmainoksia ja kaikenlaisia konsteja ja laskureita on vaikka joka sormelle jakaa.... olen kokeillut kaikkea mahdollista mutta mikään ei ole kiinnostanut kovin pitkälle...

Silti tuntuu et tarviisin jonkun "laskurin" jonka avulla pääsisin laihduttelemaan.. jos en kontrolloi tarpeeks tarkkaan syömisiäni, menee ihan överiksi ja helposti :( :(

PV, kiloklubi, kalorilaskuri, keventäjät (mokomakin kallis paska sekin)...

mikä avuksi

Keventäjät on tosi rasittava. Siellä on valmiina erittäin suppea valikoima ruokia ja aina pitäisi itse kirjoittaa sinne resepti, että saisi laskettua annoksen ravintosisällön. Kokeilin sitä nyt toisen kerran, mutta eipä se ohjelma siitä ole mihinkään kehittynyt neljässä vuodessa. En siis suosittele.

Painonvartijat on yksinkertaisempi, koska vihkosista löytyy arvio tosi monien ruoka-aineiden pistemäärille. Jos vain ryhmänohjaaja on hyvä tyyppi, niin se on ihan hyvä systeemi. Kokeilin PV:täkin, mutta tällä paikkakunnalla on aivan rasittava akka se ryhmänvetäjä. Ei sitä jaksanut joka viikko mennä kuuntelemaan. Nyt lasken pisteitä, mutta en käy ryhmissä.

Mä voisin alkaa laihdutuskaveriksi, jos sellaisen haluat. Pudotettavaa mulla on ja paljon ja siksi tämä homma tuntuukin usein niin epätoivoiselta. Mutta ehkä se palkintokin joskus tulee. :)

Yhteistyössä