O
onneton
Vieras
Tilanne lyhyesti: olemme olleet yhdessä todella pitkään. Mies on perusluonteeltaankin hankala; näkee asiat negatiivisessa valossa jne. On myös taipuvainen masentumaan. Lapsille kuitenkin on aina kiltti ja minua ei ole koskaan aiemmin nimitellyt, ei ollut aggressiivinen tms. Viime viikkoina tilanne on mennyt mahdottomaksi. Syyllistää/syyttää minua aivan kaikesta, tiuskii, ei suostu ehdotuksiini ja alkanut räjähtelemään mitättömistä syistä. Tänään esim. heitti kaukosäätimen seinään, tönäisi tuolin kumoon sanoen minua saatanan akaksi kun minä kuulemma valitin (oikeasti sanoin aivan normaalisti että voisi keksiä toiselle lapselle ohjelmaa jotta pääsisin toisen kanssa ulos). Lapset näkivät ja tulivat minua lohduttamaan, mikä tuntui tosi pahalta.
Kävin myöhemmin sanomassa että tämä ei saa toistua ja on lapsille selityksen ja minulle anteeksipyynnön velkaa. Mutta hän ei kuulemma ole kenellekään mitään velkaa eikä suostu puhumaan aiheesta sanaakaan.
Miten tästä eteenpäin. Painanko "villaisella" ja toivon ettei toistu, vai muuta, mitä? Asiallisia vastauksia, kiitos.
Kävin myöhemmin sanomassa että tämä ei saa toistua ja on lapsille selityksen ja minulle anteeksipyynnön velkaa. Mutta hän ei kuulemma ole kenellekään mitään velkaa eikä suostu puhumaan aiheesta sanaakaan.
Miten tästä eteenpäin. Painanko "villaisella" ja toivon ettei toistu, vai muuta, mitä? Asiallisia vastauksia, kiitos.