E
epätoivoinen
Vieras
Luojan tähden.. auttakaa ny joku mielipiteellänne. Uusperheessä eletään, ja sinänsä kultaisen ja hyvän miehen kanssa asuttu yhdessä pian kolme vuotta. Melko lailla suhteen alussa paljastui vähän kerrallaan, että hänellä jotain yritys/rahasotkuja isänsä kanssa yhteisessä firmassa. Nyt sitten, kun odotamme yhteistä lasta, suunnittelemme häitä ym ja olisi tarve isompaan asuntoon (mulla yksin nyt asuntolaina), hän viimein sai kaiken painostuksen ym jälkeen kerrottua että on rahaa ulosotossa ja hän on minun tietämättäni lyhentäny niitä melkein 2 vuotta 600-700kk palkastaan!! On semmonen olo, niinku olis petetty, suhdetta mihinkää naisee sillä tuskin on olu mutta tää tuntuu täysin samalta. Tuntuu et on asunu valehtelijan kanssa, täl hetkellä en psyty mitenkään ajattelemaan edes yhteistä tulevaisuutta, mua on huijattu.. Se selittää et hän ei vaan pystyny kertomaan siitä, häpes niin paljon jne..Ei halunnu soteka mua omiin ongelmiinsa. Mua vituttaa eniten tommonen selkärangattomuus, jos on yhteinen koti niin ei puolisoilla voi olla tällaisia salaisuuksia!!!! Mitä mä teen. Sen äiti on luvannu ny ottaa lainan et saa ne loppuvelat kuitattua ja sit sillä olis mahdollisuus kai saada yhteistä lainaa mun kanssa. Tällä hetkellä vaan luottamus on täysi nolla enkä tiedä miten kykenen tällasta asiaa ikinä unohtamaan.