AUTTAKAA!!!!! langaton verkko kysyy suojausavainta???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jeee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
emmä pääse tolla läppärillä modeemin asetuksiin, modeemin asetuksista pöytäkoneella en löytäny sellasta. ei auta muu kun ottaa tekniseen tukeen yhteys.. 0.98/min... nice!

[QUOTE="jeee";22620314]emmä pääse tolla läppärillä modeemin asetuksiin, modeemin asetuksista pöytäkoneella en löytäny sellasta. ei auta muu kun ottaa tekniseen tukeen yhteys.. 0.98/min... nice![/QUOTE]
Siis eikö pöytäkoneen selaimella pääse osoitteeseen http://192.168.1.1

[QUOTE="jeee";22620314]emmä pääse tolla läppärillä modeemin asetuksiin, modeemin asetuksista pöytäkoneella en löytäny sellasta. ei auta muu kun ottaa tekniseen tukeen yhteys.. 0.98/min... nice![/QUOTE]

Mikä boxi?
Ootko koittanu sitä mitä oli siinä pienessä tarrassa???se K jotain???

joo soitin, oli monimutkanen juttu ja laitettiin vallan uus suojausavain, setä puhelimessa sano ettei sitä suojausavainta näe mistään, et pitää laittaa uus, mut en mä ole kyl aiemmin sitä laittanu.

enivei, nyt toimii. mutta mikä mun kannattaa nyt miniläppäriin ottaa palomuuriks? nortonia tää ehdotteli mut eiks se oo kauheen raskas?

[QUOTE="jeee";22620594]mutta mikä mun kannattaa nyt miniläppäriin ottaa palomuuriks? nortonia tää ehdotteli mut eiks se oo kauheen raskas?[/QUOTE]
ZoneAlarm:iin minä olen kaikissa meidän kotikoneissa luottanut. On vieläpä ilmainen.

onko se sama kun salasana? mä ostin uuden läppärin ja en saa sitä meidän langattomaan :O kun siihen tulee suojausavain, niin laitoin salasanan ja se ei hyväksy sitä :O

MITÄ Minun pitää tehdä

onko se sama kun salasana?
Se ei ole sama kuin windowsin käyttäjätilin salasana. Se on sen langattoman verkon, eli sen langattoman tukiaseman/modeemin salasana eli suojausavain.

MITÄ Minun pitää tehdä
Jos et sitä tiedä niin sitten sinun on yhdistettävä läppäri piuhalla siihen tukiasemaan/modeemiin ja muutettava suojausavain sen hallintapaneelista. Hallintapaneeliin on jälleen oma salasanansa ja jos ja kun et sitä tiedä/muista niin sinun pitää palauttaa modeemin tehdasasetukset (katso käyttöohjeesta) ja määritellä KAIKKI langattoman verkon parametrit uusiksi kuten suojaustasot jne.
Suosittelen jonkun asiaa tuntevan henkilön kutsumista hätiin.

Yhteistyössä