Auttakaa kun on pulma lasten juhlapukeutumisessa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minä kun se mietin ja mietin ja mietin että mikä olisi iva ja hyvä yhdistelmä lapsen juhla-asuun.

Tarkoitus olisis siis tehdä 2v lapselle juhlapuku kun on sulhaspoikana.

Miehen puku on harm,ahtava joten siihen sävyyn aattelin jotain kangasta etsiä,mutta mutta.

Mietin että jos teen suorathousut sekä liivin niin tuleeko liian tumma jos tekee siitä harmahtavasta kankaasta molemmat.Mutta onko taas sitten typerää jos liivi onkin eri värinen.

Takiksi hälle tulee vaaleanharmaa villaneule,valkoinen kauluspaita sekä sit joku punertava kravatti.

Auttakaas nyt siis miten olis fiksuinta pukea ettei mee typerän näköiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä kun se mietin ja mietin ja mietin että mikä olisi iva ja hyvä yhdistelmä lapsen juhla-asuun.

Tarkoitus olisis siis tehdä 2v lapselle juhlapuku kun on sulhaspoikana.

Miehen puku on harm,ahtava joten siihen sävyyn aattelin jotain kangasta etsiä,mutta mutta.

Mietin että jos teen suorathousut sekä liivin niin tuleeko liian tumma jos tekee siitä harmahtavasta kankaasta molemmat.Mutta onko taas sitten typerää jos liivi onkin eri värinen.

Takiksi hälle tulee vaaleanharmaa villaneule,valkoinen kauluspaita sekä sit joku punertava kravatti.

Auttakaas nyt siis miten olis fiksuinta pukea ettei mee typerän näköiseksi.

Minä tekisin kopion miehen puvusta, pienemmässä koossa vaan ja rintataskuun morsiuskimpun kukka :).

Meillä oli poika 2 v 3 kk meillä sulhaspoikana. Hänellä oli päällään saketti kuten isälläänkin ja samanvärinen liivi kuin isällään ja samanlainen kukka rinnassa kuin bestmanilla.

Yhteistyössä