Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Pistä poikasi ap karatekurssille....![]()
Just näin.
Turhaa jaarittelua tuollaiset keskustelut. Monoa päähän jos ei puhe auta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Pistä poikasi ap karatekurssille....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mitä mieltä olette sellaisesta että kiusatun vanhemmat menisi koululle ottamaan kiusaajat puhutteluunsa, ilman siis opettajaa, ilman omia vanhempia jne? En ole toki tekemässä sellaista, kunhan mietin..... Mulla pyörii nyt päässä kaikki mahdollinen ja mahdoton. Koska kuppi mulla menee nurin hyvin nopeesti tälläisen asian kanssa ja puolustan poikaani raivokkaasti jos tilanne sen vaatii.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mitä mieltä olette sellaisesta että kiusatun vanhemmat menisi koululle ottamaan kiusaajat puhutteluunsa, ilman siis opettajaa, ilman omia vanhempia jne? En ole toki tekemässä sellaista, kunhan mietin..... Mulla pyörii nyt päässä kaikki mahdollinen ja mahdoton. Koska kuppi mulla menee nurin hyvin nopeesti tälläisen asian kanssa ja puolustan poikaani raivokkaasti jos tilanne sen vaatii.
Jos tiedät, että kuppi menee helposti nurin, niin älä missään nimessä mene. Syytetynä olet kohta sinä itse.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mitä mieltä olette sellaisesta että kiusatun vanhemmat menisi koululle ottamaan kiusaajat puhutteluunsa, ilman siis opettajaa, ilman omia vanhempia jne? En ole toki tekemässä sellaista, kunhan mietin..... Mulla pyörii nyt päässä kaikki mahdollinen ja mahdoton. Koska kuppi mulla menee nurin hyvin nopeesti tälläisen asian kanssa ja puolustan poikaani raivokkaasti jos tilanne sen vaatii.
Jos tiedät, että kuppi menee helposti nurin, niin älä missään nimessä mene. Syytetynä olet kohta sinä itse.
Niin..... Mutta perkele kun tekis mieli käydä vähän pelottelemassa.....
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mitä mieltä olette sellaisesta että kiusatun vanhemmat menisi koululle ottamaan kiusaajat puhutteluunsa, ilman siis opettajaa, ilman omia vanhempia jne? En ole toki tekemässä sellaista, kunhan mietin..... Mulla pyörii nyt päässä kaikki mahdollinen ja mahdoton. Koska kuppi mulla menee nurin hyvin nopeesti tälläisen asian kanssa ja puolustan poikaani raivokkaasti jos tilanne sen vaatii.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo vaivaa se, mutta poika on itsepintainen ja sanoo ettei häntä kiusata, leikkiä kaikki vaan on. Mutta poika oireilee kovasti ja muut ympärillään on sitä mieltä että kiusaamista tapahtuu. Mietin voiko asialle oikeasti tehdä mitään, jos kiusattu puolustaa kiusaajiaan...
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mä:ottaisin yhteyden kiusaajien vanhempiin.
Mitä sanoisin? Että olen kuullut ulkopuolisilta kiusaamisesta mutta poika itse, kiusattu, ei koe sinällään olevansa kiusattu... Eihän he ottaisi mua tosissaan jos ei ns näyttöä asiasta, kun kiusattu kokee asian vaan yli meneväksi leikiksi...
Kutsuisin kylään kiusaajien kanssa ja istuttaisin lapset nokakkain. Eiköhän kuka tahansa tervejärkinen vanhempi haluais keskustella asiasta jos selviää, että oma lapsi lyö toisia koulussa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja jos ei ota loppuakseen, niin minä antasin yhden varotuksen kiusaajien vanhemmille. ja sen jälkeen ottaisin yhteyttä sossun tanttaan.
Alkuperäinen kirjoittaja cella:OPE SOITTI JUURI!!!!!
Oli heti meilini luettuaan ottanut nämä 2 poikaa puhutteluun. Toinen heistä oli alkanut itkeä välittömästi. Näillä tiedoilla jotka nyt sain, on tosiaan kyseessä ollut leikki, joka jossain vaiheessa on karannut käsistä. Nyt ope on tällä hetkellä juttelee kaikkien kolmen kanssa. Systemaattista kiusaamista ei ilmeisesti siis ole ollut, mutta jokin leikki mennyt satuttamiseen ja sellaiseen, ope ottaa kuulemma yhteyttä näiden poikien kotiin. Poikani on ihan kaveri tän toisen pojan kanssa, on käynyt leikkimässäkin heillä, eli mistään kamalan kamalan suuresta asiasta ei voi olla kyse, kai. Poikani on erittäin herkkä, joten oireilu mitä nyt on ollut voi olla ihan vaan sitä herkkyyttä, sitä että se leikki joka on yli mennyt, on häntä kaivellut paljonkin. Mutta minkään systemaattisen, päivittäisen kiusaamisen uhri nyt ilmeisesti ei ole.
Ihanaa että opettaja otti asiaan kantaa HETI, ja tiukasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja cella:OPE SOITTI JUURI!!!!!
Oli heti meilini luettuaan ottanut nämä 2 poikaa puhutteluun. Toinen heistä oli alkanut itkeä välittömästi. Näillä tiedoilla jotka nyt sain, on tosiaan kyseessä ollut leikki, joka jossain vaiheessa on karannut käsistä. Nyt ope on tällä hetkellä juttelee kaikkien kolmen kanssa. Systemaattista kiusaamista ei ilmeisesti siis ole ollut, mutta jokin leikki mennyt satuttamiseen ja sellaiseen, ope ottaa kuulemma yhteyttä näiden poikien kotiin. Poikani on ihan kaveri tän toisen pojan kanssa, on käynyt leikkimässäkin heillä, eli mistään kamalan kamalan suuresta asiasta ei voi olla kyse, kai. Poikani on erittäin herkkä, joten oireilu mitä nyt on ollut voi olla ihan vaan sitä herkkyyttä, sitä että se leikki joka on yli mennyt, on häntä kaivellut paljonkin. Mutta minkään systemaattisen, päivittäisen kiusaamisen uhri nyt ilmeisesti ei ole.
Ihanaa että opettaja otti asiaan kantaa HETI, ja tiukasti.
Noh, ihanaa, että alkoi selviämään! Se pojan kaveri on saattanut kärsiä tilanteesta myös, kun on ollut kyvytön sanomaan vastaan ja joutunut mukaan tuohon.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mitäs sit kun poika tulee kotiin tänään koulusta? Otanko asiaa puheeksi ja kuinka paljon? Luulet että jos alan "hiillostaa" asialla, poika vaan ahdistuu lisää...