V
vierailija
Vieras
Nyt on aihe hukassa. Opiskelen liiketaloutta amkissa ja viestinnän kurssille pitäisi tehdä argumentoiva puhe joka liittyy omaan alaan. Pää ihan jumissa enkä keksi mitään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tulis potkut koulusta...Maahanmuuton negatiivinen vaikutus talouteen.
Nyt on pinnalla työehtosopimusjärjestelmä. Siltä pohjalta on helppo argumentoida ja sellaisia puheita pidetään jatkuvasti niin työnantajapuolella kuin työntekijöiden tilaisuuksissakin. Voit ottaa suhteellisen neutraalisti lähestymisen konsensuspolitiikasta ja historiasta, niin ei tarvitse alkaa varsinaisesti kiihottaa ketään mihinkään suuntaan. Puhu siitä kuinka Tammikuun kihlaus loi pohjan suomalaiselle kansalliselle hegemonialle ja synnytti meikäläisen hyvinvointivaltion, jonka hedelmiä nautimme edelleen. Muuttuvassa maailmantilanteessakin on syytä muistaa yhteistyön merkitys samalla kunnioittaen muutoksen henkeä. Alasta huolimatta saat varmasti sorvattua puheen tuosta aiheesta koska työvoimakysymykset koskevat kaikkea bisnestä.Nyt on aihe hukassa. Opiskelen liiketaloutta amkissa ja viestinnän kurssille pitäisi tehdä argumentoiva puhe joka liittyy omaan alaan. Pää ihan jumissa enkä keksi mitään.
Hyvä aihe. EK:n mielipiteet kannattaa tuoda vahvasti esiin.Nyt on pinnalla työehtosopimusjärjestelmä. Siltä pohjalta on helppo argumentoida ja sellaisia puheita pidetään jatkuvasti niin työnantajapuolella kuin työntekijöiden tilaisuuksissakin. Voit ottaa suhteellisen neutraalisti lähestymisen konsensuspolitiikasta ja historiasta, niin ei tarvitse alkaa varsinaisesti kiihottaa ketään mihinkään suuntaan. Puhu siitä kuinka Tammikuun kihlaus loi pohjan suomalaiselle kansalliselle hegemonialle ja synnytti meikäläisen hyvinvointivaltion, jonka hedelmiä nautimme edelleen. Muuttuvassa maailmantilanteessakin on syytä muistaa yhteistyön merkitys samalla kunnioittaen muutoksen henkeä. Alasta huolimatta saat varmasti sorvattua puheen tuosta aiheesta koska työvoimakysymykset koskevat kaikkea bisnestä.
No vähän jotain spesifimpää olis hakusessa nytLogistiikasta, markkinoinnista tai palvelualoista.
Jauhat kuule itse *askaa.Puhe AMK? Kuule, ihan sama. Ei ne puheet ketään kiinnosta. Oikeesti, sama mitä paskaa puhuu.
Puhe AMK? Kuule, ihan sama. Ei ne puheet ketään kiinnosta. Oikeesti, sama mitä paskaa puhuu.
Sulla on vain negatiivinen vaikutus.Miten olis kaksplussan rajakkivalittajien positiivinen vaikutus Suomen talouteen?
Onhan täällä mainoksia, jota ne saattaa klikkailla.
Heti yks paikalla! Haastattele tätä ruikuttajaa, joka vastas mulle.Sulla on vain negatiivinen vaikutus.
Olen ollut kuuntelemassa Eläketurvakeskuksen naisvirkailijan esitelmän.Eläkejärjestelmän järjettömyys.
Jos pystyt tiivistämään muutamaan tuntiin niin ansaitset jo sillä koon!
No mitä pahaa eläkejärjestelmässä ny on?! Mikä tubettaja on puhunu sitä vastaan?! Uskoks sä kaiken, mitä sulle kerrotaan?!Eläkejärjestelmän järjettömyys.
Jos pystyt tiivistämään muutamaan tuntiin niin ansaitset jo sillä koon!
Oot varmaan oikeessa. Jos aiheen keksii itse, on se lähellä sydäntä ja siitä saa jotain irti. Onnea opintoihin!Ei se noin vaikeaa ole. Aihe pitää itse keksiä. Mä pidin amiksessa esityksen ammattiin liittyen. Ketjussa on vääriä aiheita. Opiskelen liiketoiminnan perustutkinnon.
Höpö höpö. Jokainen tietää, että meidän työeläkejärjestelmä on rikki!No mitä pahaa eläkejärjestelmässä ny on?! Mikä tubettaja on puhunu sitä vastaan?! Uskoks sä kaiken, mitä sulle kerrotaan?!