T
tärppi
Vieras
Ovulaatiotikku näyttää juuri päällä olevaa ovulaatiota, samaan aikaan alkoi kamala palelu, lihas- ja nivelkivut. Ja nyt kuume yli 38 astetta..
Eli juuri nyt iski jonkun taudin päälle..
Onko kenelläkään kokemusta siitä, että JOS raskautuisin tästä kierrosta, niin voiko tästä kuumeesta/infektiosta olla haittaa alkiolle tai munasolulle?? Alkuraskauden kuumehan on aina riski (vaikkakin pieni sellainen) mutta onko haitallinen, jos se on tässä hedelmöittymisen aikaan.
Vaikea kysymys, mutta ajattelin jos esim joku lapsettomuushoidoissa käynyt olisi ollut kuumeessa juuri tässä vaiheessa (kun on tiennyt kierron tarkan vaiheen hoitojen myötä), niin onko lääkäri ottanut asiaan kantaa?
Eli juuri nyt iski jonkun taudin päälle..
Vaikea kysymys, mutta ajattelin jos esim joku lapsettomuushoidoissa käynyt olisi ollut kuumeessa juuri tässä vaiheessa (kun on tiennyt kierron tarkan vaiheen hoitojen myötä), niin onko lääkäri ottanut asiaan kantaa?