auttakaa jos tiedätte! työmarkkinatuesta?

näin
harjottelussa ollessa ei vaikuta puolison tulot, saat päivältä n. 25 euroa miinus verot + kulukorvaus 8e/pvä.. siitä ei mee veroa

jos sulla on lapsia niin lapsikorotus tulee lisäksi
 
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
harjottelussa ollessa ei vaikuta puolison tulot, saat päivältä n. 25 euroa miinus verot + kulukorvaus 8e/pvä.. siitä ei mee veroa

jos sulla on lapsia niin lapsikorotus tulee lisäksi
Ei tuota 8?:n ylläpitokorvausta aina saa. Jos on alle 25v. eikä ole ammatillista koulutusta, niin sitä ei saa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
harjottelussa ollessa ei vaikuta puolison tulot, saat päivältä n. 25 euroa miinus verot + kulukorvaus 8e/pvä.. siitä ei mee veroa

jos sulla on lapsia niin lapsikorotus tulee lisäksi
Ei tuota 8?:n ylläpitokorvausta aina saa. Jos on alle 25v. eikä ole ammatillista koulutusta, niin sitä ei saa.
miulla on ammatillinen koulutus ja täytän sinä aikana 25 v. :D ja kyse olisi luultavasti parista kuukaudesta, kunhan uudet työt alkavat
 
Peruspäiväraha on 25,63 e/pv, ja sitä maksetaan 5 päivältä viikossa. Peruspäivärahaa korotetaan huollettavina olevien alle 18-vuotiaiden lasten perusteella. Lapsikorotus on

* yhdestä lapsesta 4,86 e/pv
* kahdesta lapsesta yhteensä 7,13 e/pv ja
* kolmesta tai sitä useammasta lapsesta yhteensä 9,19 e/pv.

Ilman lapsikorotuksia peruspäivärahan suuruus on keskimäärin 551 e/kk (21,5 x 25,63 e).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
harjottelussa ollessa ei vaikuta puolison tulot, saat päivältä n. 25 euroa miinus verot + kulukorvaus 8e/pvä.. siitä ei mee veroa

jos sulla on lapsia niin lapsikorotus tulee lisäksi
Ei tuota 8?:n ylläpitokorvausta aina saa. Jos on alle 25v. eikä ole ammatillista koulutusta, niin sitä ei saa.
missä tapauksessa sitä sit saa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mun mielestä kaikilta menee veroa 20%.
hitto ko olen tilanteessa ja pahassa:

olen tällähetkellä yks. pph ryhmiksessä ja lähen opiskelemaan opp.sop. lähihoitajaksi. alunperin työn piti alkaa 1.1 mutta eipä se sit alkanutkaan minusta riippumattomista syistä. niin ja jatkajalleni olen sanonut että tervetuloa töihin 1.1 alkaen... nooh, nyt sitten katselin tuolla et en saa peruspäivärahaa koska työehtoni ei täyty, olen ollut vain 1v 10kk yrittäjänä kun pitäisi olla 2 v... :headwall: nyt mietin sitten sitä vaihtoehtoa että lähtisin siksiaikaa sinne uuten työpaikkaani työmarkkinatuella töihin, kunnes oikeat työt alkaa... onko tuossa mitään järkeä? ikuna en työttömänä ole ollut...
 

Yhteistyössä