auttakaa joku...

Vierailija
No ei todellakaa..niin kauan kun vuokrasopimus on voimassa ei vuokranantajalla ole oikeutta puuttua vuokralaisen elämään..jos ette nyt mitään sopimatonta ole tehny..

ei sisälle vaan tulee tontille ja seisoo siinä ja tuijottaa...ja kun asuvat naapurissa niin esim eilen kun heiteltiin lasten kanssa palloa niin omilta rappusiltaan vahtas 2 ja puol tuntii kun oltiin ulkona et mitä tehään...ja heti kun mentiin sisään niin itsekin lähti pois ja kun tultiin takas ulos niin oli hää taas siinä rappusilla tuijottamassa...ja se on melkee ainut paikka heijän tontilta kun näkee meille...

se on antanu jo meille yhden varotuksen jossa luki kielenkäyttö...itse en ollut silloin kotona mutta pikasen pistää miettimään, että mitä hittoa...ja siis tosiaanki ymmärtäisin jos juhlittais koko ajan mutta kun ei...haluun äkkiä pois täältä mutta, kun ei oo varaa omaan

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
se on antanu jo meille yhden varotuksen jossa luki kielenkäyttö...itse en ollut silloin kotona mutta pikasen pistää miettimään, että mitä hittoa...ja siis tosiaanki ymmärtäisin jos juhlittais koko ajan mutta kun ei...haluun äkkiä pois täältä mutta, kun ei oo varaa omaan
no just.... mun mielestä kyllä vuokraisännälle ei kuulu mitä teette yms. jos siis ette rko lakia ettekä tahallisesti riko hänen omaisuuttaan. kai sitä nyt kodissaan saa kiroilla!

B)

Vierailija
Hyi kauhee vuokraisäntä...omalle kohdalle ei oo tullu tuollasta mut naapurit on kyllä ollu sellasiakin kyttääjiä..ikkunasta katotaan mihkä koira kusee..no onnex rakennettiin oma niin sai koirakin pissiä rauhassa..(kuoli helmikuussa)

Kielenkäyttö :eek:
Onks se teidän vuokraisäntä ihan tervejärkinen tapaus :whistle:

siis hain tällä vaan sitä että jos tulevat jotain valitamaan niin onko oikeus hänen vai meidän puolellaan?? mun mielestä siinä ei voi olla mitään pahaa jos heitellään palloa ja frispiitä...vai onko teidän mielestä??ja siis ihan normaalia ääntä lapsista lähti ja meistä..

siis hain tällä vaan sitä että jos tulevat jotain valitamaan niin onko oikeus hänen vai meidän puolellaan?? mun mielestä siinä ei voi olla mitään pahaa jos heitellään palloa ja frispiitä...vai onko teidän mielestä??ja siis ihan normaalia ääntä lapsista lähti ja meistä..
no tottakai saa heitellä palloa ja frispiitä! ota yhteys jonnekin jossa tiedetään enemmän noista vuokralaisen ja vuokranantajan välisistä kiistoista.

vieras
mutta vuokraisäntä siis on kuitenkin omassa pihassaan omilla rapppusilla? kyllä se siinä saa olla vaikka sit kyttääkin.. ei kyttääminen ole laissa kielletty. tuntuu kyllä ääliöltä ukolta.

Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
no tottakai saa heitellä palloa ja frispiitä! ota yhteys jonnekin jossa tiedetään enemmän noista vuokralaisen ja vuokranantajan välisistä kiistoista.
siksi juuri kysyin että jos joku täällä tietää kun en itse tiedä mistä kysyä...kun mun käsityksen mukaan täälläkin on monia jotka vuokraavat asuntoja...

mikähän paikka se olisi josta voisi kysyä neuvoa??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mutta vuokraisäntä siis on kuitenkin omassa pihassaan omilla rapppusilla? kyllä se siinä saa olla vaikka sit kyttääkin.. ei kyttääminen ole laissa kielletty. tuntuu kyllä ääliöltä ukolta.
kirjoitin juuri että tänään kävi tuossa meijän autontakana kyttäämässä ja se on jo meille vuokrattua tonttia

Ei saa tulla teidän tontillekaan ilman lupaa. On olemassa www.vuokralaistenkeskusliitto.fi/ josta saa tietoa ja apua. Itselläni on vuokraisäntä, joka käy salaa meillä kun olemme poissa kotoa. Talossamme on myös homevaurio, jota omistaja ei suostu korjaamaan terveystarkastajan määräyksestä huolimatta. Eli asunto on etsinnässä ja toivottavasti löytyy pian!

Alkuperäinen kirjoittaja Eeyore70:
Ei saa tulla teidän tontillekaan ilman lupaa. On olemassa www.vuokralaistenkeskusliitto.fi/ josta saa tietoa ja apua. Itselläni on vuokraisäntä, joka käy salaa meillä kun olemme poissa kotoa. Talossamme on myös homevaurio, jota omistaja ei suostu korjaamaan terveystarkastajan määräyksestä huolimatta. Eli asunto on etsinnässä ja toivottavasti löytyy pian!
meil kävi yhes asunnos noin että vuokraistänä kävi silloin meillä kun ei oltu kotona...mutta pystytkö lähettää linkin koskien tota tontilla käyntiä sun muuta...koska en itse osaa löytää sitä tuolta... kiitos etukäteen...saa kohta ukko jauhot suuhunsa

Alkuperäinen kirjoittaja Eeyore70:
www.vuokralaistenkeskusliitto.fi/ Alalaidasta löytyy kohta "lähetä meille viesti". Sinne voi laittaa kysymyksen ja vastaus tulee sähköpostiin. Liitolta löytyy myös lakimiespalvelu.
kiitoksia kovasti tiedosta...itse selaamalla ei ainakaan löydy mitään...

Yhteistyössä