auttakaa joku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja diiduli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

diiduli

Vieras
kirjotin jo tuonne miestenkin palstalle ja kyselin niiltäkin...
mistä voi johtua miehen aivan totaalinen muuttuminen...?
ennen puhuttiin kaikesta ja nyt mies ei suutaan saa auki vaan muhii ne yksin päässään..tuntuu jotenkin ettei miestä kiinnosta enään mikään...rakkaudenosotukset on kadonnu,ihan pienimmätkin..ei edes kainaloon iltasin ota...petihommat on ihan minimissä...silloin seksiä kun se haluaa...mistä johtuu...???

Onko miehellesi sattunut jotain? Kolari, työpaikan vaihdos yms.? Itse olen joskus juuri tuollainen eli muhin aikani päässä asioita ennekuin voin ääneen niistä puhua. Masennustakaan ei pidä poissulkea.

siinäpäs se kun ei mitään suuria muutoksia ole tapahtunut...pettämistä en usko koska ollaan erossa vaan töitten ajan...eli viikonloput ja viikolla illat aina yhdes...mies on raskauden aikana muuttunut...enkä usko että rahastakaan johtuu vaikka sitä ei nyt mitenkään juhlittavan paljoa ole...viittaisiko noi masennuksen oireisiin...?? miehellä oli hetki sitten loma ja oli kuin eri ihminen...niin ihana ym , mutta kun työt alko niin alkoi taas ongelmat... :'( en mä jaksa enää kauaa...

niin piti jatkaa tuota äskeistä vielä...en jaksa enään kauaa kun on omia murheitakin mistä nyt ei sitten enää voi miehen kanssa puhua ja muutenkin en halua masuasukin kärsivän miehen oikkuilusta... :( mitä mä voisin tehä..?

Meilläkin tuli ongelmia kun olin raskaana (ja vielä viimeisilläni..!)
Voisiko syynä olla se, että mies on alkanut miettimään elämäänsä ja tajuaa, että on kohta isä.. se vaatii vastuuta ja sitoutumista jne.. ja ehkäpä siksi on nyt vähän "kipsissä" kun tietää, että elämä muuttuu lopullisesti hieman erilaiseksi.
Näin kävi meillä ja lisäks vielä niin, että mies oli jutellu yhden naisen kanssa, joka kertoi tylsästä elämästään ja tämän jälkeen mieheni jotenkin samastui tähän ja ajatteli, että omakin elämä on tylsää.. Niinpä vietti 2 bileiltaa (ei sängyssä, mutta suutelivat) tämän naisen kanssa..eikä edes katunut silloin...
Puitiin asiaa paljon juurta jaksain, mieheni oli aivan hukassa, eikä tuntenut oikeastaan mitään. Sen tiesi, että hulluna odotti esikoistamme ja haluaa olla hyvä isä, mutta ei tiennyt rakastaako minua enää, mitä rakkaus on jne...kovasti mietti tätä naikkosta ja arvaa mietinkö minä tätä kaikkea aivan raivona, mutta kun ei raivoaminen auta..
Kun vauva sitten syntyi, keskityttiin siihen ihan täysillä ja oltiin kuin onnellinen perhe (ollaan vieläkin(?)) ja sillon sanoi, että yhdessä selvitään ja että rakastaa. No, kohta on hääpäivä ja ois vielä kiva kuulla, että rakastaako oikeesti ja pysytäänkö vielä yhdessä rakkauden takia, ei vaan lapsen takia jne.... Hitto kun oiskin joku juttu, millä vois välillä lukea miehen ajatuksia...
Ei noita miehiä aina ymmärrä, mutta kannattaa jutella paljon ja hartaasti. Toivotaan, että kaikki kääntyy parhain päin

Varmaan sillä on töissä stressiä tms. kun lomalla oli kuitenkin niin erilainen. Kärsivällisyyttä vaan kehiin! Ihmisen mielialat vaihtelee ja on ihan normaalia, et on pidempiäkin ajanjaksoja jolloin vaikka masentaa niin, ettei jaksa osoittaa toiselle hellyyttä. Kannattaa puhua miehen kanssa ja kertoa, miltä itsestä tuntuu, naisen tunteetki saattaa helposti unohtua mieheltä, monestihan just naiset kaipaa enempi hellyyttä ja miehet on tyytyväisempiä vähempään.
Ja vaikka itsestä tuntuu hölmöltä että raskaus vaikuttaa miehen seksuaaliseen käyttäytymiseen, niin kyllä se saattaa vaikuttaa. Sullakin on varmaan just viime aikoina raskaus alkanu näkyä ja meillä väheni sänkyhommat raskauden loppua kohden totaalisesti. Miestä häiritsi että sängyssä oli kolmas osapuoli ja se pelkäs satuttavansa vauvaa... Semmoisia ne usein ovat..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.07.2005 klo 07:55 diiduli kirjoitti:
mitähän sielä ois tapahtunu...??toinen nainen...??
PRKL noita miehiä...ihan kun ei mureita ois muutenki... :'( kun tuntuu että voimat loppuu :/

Älä sentään epäile ensimmäiseksi toista naista.Voihan olla vain ja ainoastaan työkiistoja tai jotain.Tai sitten tosiaan niinkuin tuossa ylempänä sanotaan että pakka sekaisin kun perhe kasvaa ja vastuu pienestäihmisestä tulee. :hug:

Yhteistyössä