Auttakaa! Jäi eilen näkemättä Täydelliset naiset :(

Mulla tyri mies sen alun tallennuksen.. Eli kuka kertoi Mikelle sen että orson oli ajanut sen päälle? Ja mitä siinä ekassa jaksossa ennen mainoksia siis tapahtui? Loppu mulla on tallennettuna..

Tom ei ollut sytyttäny tulipalon, vaan lapset (kuulivat vahingossa kun tom oli sanonut et se mies vie äidin tai jotain ja sit ne pelästyi ja sytytti tulipalon)
Mike ja susan sai tietää et orson ajoi miken yli (orson tunnusti ku mike kysyi asiasta) ja bree jätti orson ku se sai tietää tästä, orson muutti pois.

Alkuperäinen kirjoittaja Vesper:
Mulla tyri mies sen alun tallennuksen.. Eli kuka kertoi Mikelle sen että orson oli ajanut sen päälle? Ja mitä siinä ekassa jaksossa ennen mainoksia siis tapahtui? Loppu mulla on tallennettuna..

susanin tytär ku orsonhan puhui silloin unessa ja se kuuli, se kertoi sit mikelle

Alkuperäinen kirjoittaja Pajulanpirkkona:
Mites se Dylanin ja sen isän tapaaminen? Tossa nelosen likissä en saanu näkymään ku parin rivin selostuksen ja siinä sanottiin et Dylan tapas vihdoin isänsä?

ne jutteli vaan ja nyt ne tapaa salaa. Mutta jotain outoa siinä sen isässä on, jotain se aikoo tehdä, sen ilmeet kertoi kaiken :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
Alkuperäinen kirjoittaja Pajulanpirkkona:
Mites se Dylanin ja sen isän tapaaminen? Tossa nelosen likissä en saanu näkymään ku parin rivin selostuksen ja siinä sanottiin et Dylan tapas vihdoin isänsä?

ne jutteli vaan ja nyt ne tapaa salaa. Mutta jotain outoa siinä sen isässä on, jotain se aikoo tehdä, sen ilmeet kertoi kaiken :whistle:

jep samaa mietin et mitä se suunnittelee..

Niin, siis Orson oli puhunu unissaan Julie:lle et on ajanu Miken:n päälle autolla ja Julie tietty kerto Mikelle ja se meni sit kysyy Orsonilta sitä ja se myönsi ja oli pahoillaan....
Sit Susan meni haukkuu Orsonin ja kielsi sitä tulemasta enää ikinä perheensä lähelle ja samalla Bree sai tietää, et Orson oli kaahaillu Miken päälle ja se jätti sit Orsonin.

Juu, kaksoset sytytti tulipalon ja ne kerto ite siitä Lynetelle.

Carlos sai opaskoiran, jota Gabrielle vihas ja se vei sen koiran takas sinne koirakouluun Carlosin tietämättä mut lopulta se koira tuli takas kotiin seurattuaan Gabriellea...

Dylanin pysäytti poliisi ylinopeuksista johtuen ja tää poliisi oli sen isä. Seuraavana päivänä se poliisi näki Dylanin puistossa ja meni esittäytymään tälle ja sit ne alko turista niitä näitä :laugh:

(vitsit, et osaan selittää hienosti)

Edie piti palopuheen Gabriellelle et sen pitää olla suopeampi miehelleen eikä aina vaan huutaa ja läpsiä tätä, että ottajia sillä miehellä riittää...

Siinäpä kai tärkeimmät....

Yhteistyössä