K
kkkkkkkk
Vieras
Elikkä äitipolilta soitettiin että täytyy ottaa uudestaan a,b ja c-hepatiitti verikokeet. Kysyin miksi niin se vaan sanoi että lääkäri määräs eikä mitään muuta suostunut sanomaan. Epäilläänkö mulla siis nyt hepatiittia? Vai miksi ne otetaan uusiks? Viime viikolla otettiin hepatiiitit yms verikokeet koska mulla on maksa arvot korkealla.
Paraneeko hepatiitistä? Onko se vaarallista? Oon ottanut 2 twinrix rokotusta muutama vuosi sitten ja se viimeinen jäi ottamatta raskauden takia. Mua alkoi nyt pelottaa tosi paljon kun se äitipolin kätilö ei mitään sanonut. Alkuraskaudessa se c-hepatiitti ainakin oli negatiivinen. Se lukee neuvolakortissakin. Voiko se olla sitten virheellinen?
Paraneeko hepatiitistä? Onko se vaarallista? Oon ottanut 2 twinrix rokotusta muutama vuosi sitten ja se viimeinen jäi ottamatta raskauden takia. Mua alkoi nyt pelottaa tosi paljon kun se äitipolin kätilö ei mitään sanonut. Alkuraskaudessa se c-hepatiitti ainakin oli negatiivinen. Se lukee neuvolakortissakin. Voiko se olla sitten virheellinen?