S
Sanna
Vieras
Poika vasta täyttänyt 1v. Yöt nukkunut aina erittäin huonosti, heräilee 1/2-2 tunnin välein jatukuvasti. Maitoallergia todettu muutama viikko sitten, mutta ei vaikuttanut yöhulinoihin maidon poisjääminen oikein mitenkään. Ennen tyytyi omaan sänkyyn kun jatkuvasti kävin taputtelemassa, mutta nyt olen luovuttanut ja ottanut alkuyöstä viereen. Siinä nukkuu hieman paremmin, mutta en oikein itse saa nukuttua kun potkii ja kiehnää niin hirveästi.
Päivät oli ennen erittäin iloinen ja tyytyväinen, mutta viimeisen kuukauden aikana muuttunut aivan hirveästi. On erittäin vilkas tapaus, kaikki kiinnostaa mikä on kiellettyä. Ja kun kielletään alkaa mieletön karjunta, yrittää lyödä myös siskoaan, kun ei saa tältä haluamaansa tavaraa.
Itse olen aivan poikki ja pinna mahdottoman kireällä, varmaan yöhulinoiden ja väsymyksen syytä. Huudan ja tiuskin pienimmästäkin syystä isosiskolle ja nyt olen alkanut korottaa ääntäni myös vauvalle . Vähältä piti etten eilen lyönyt pientä. Nyt isompi lapsi on ruvennut huomauttelemaan huutamisestani ja sanoo vauvalle, ettei äiti tarkota mitä sanoo. Itsellä aivan kamala olo. Mies ei auta lasten ja kodinhoidossa yhtään. On jatkuvasti työmatkoilla ja tekee tosi pitkää päivää. Kotona makaa sohvalla tai istuu tietokoneella. Lapsia ei noteeraa ollenkaan.
Voiko näin pienellä olla jo uhmaikä?
Päivät oli ennen erittäin iloinen ja tyytyväinen, mutta viimeisen kuukauden aikana muuttunut aivan hirveästi. On erittäin vilkas tapaus, kaikki kiinnostaa mikä on kiellettyä. Ja kun kielletään alkaa mieletön karjunta, yrittää lyödä myös siskoaan, kun ei saa tältä haluamaansa tavaraa.
Itse olen aivan poikki ja pinna mahdottoman kireällä, varmaan yöhulinoiden ja väsymyksen syytä. Huudan ja tiuskin pienimmästäkin syystä isosiskolle ja nyt olen alkanut korottaa ääntäni myös vauvalle . Vähältä piti etten eilen lyönyt pientä. Nyt isompi lapsi on ruvennut huomauttelemaan huutamisestani ja sanoo vauvalle, ettei äiti tarkota mitä sanoo. Itsellä aivan kamala olo. Mies ei auta lasten ja kodinhoidossa yhtään. On jatkuvasti työmatkoilla ja tekee tosi pitkää päivää. Kotona makaa sohvalla tai istuu tietokoneella. Lapsia ei noteeraa ollenkaan.
Voiko näin pienellä olla jo uhmaikä?