Auttakaa! Eka kertaa haalarinostossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HoitoonVaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HoitoonVaan

Aktiivinen jäsen
01.12.2006
8 566
0
36
Kymenlaakso
Ois vissiin sit ostettava eka kertaa ihan uutena haalari. Tähän saakka on selvitty ystäviltä ja sukulaisilta saaduilla haalareilla sekä kirppislöydöillä, mutta nyt välikausihaalari puuttuu ja päiväkotikausi alkaa kahen viikon päästä.

Katselin vähän nettiä mutta löysin vaan jotain älyttömiä webbikauppoja joissa vaatteet on luokiteltu merkeittäin enkä edes tiedä miltä merkiltä haalareita löytyy.

Haluisin ostaa ihan minkä merkkisen tahansa, järkevänhintaisen, unisexin (nyt menee käyttöön pojalle ja sit kolmen vuoden päästä tuolle tytölle) ja tietty kivan näkösenkin. Sellasen joka pitää vettä. Mistä etsin, mistä löydän?

Paljon sinulla on ajatusta maksaa haalarista? Kohtuuhintainen ja vedenpitävä haalari on mun mielestä Remu. Meillä on yksi tai kaksi Remua ollut ja hintaansa nähden tosi hyviä. Hyviä ovat myös Reimatec ja Didricssons ja Ticket to Heaven, mutta ne ovat jo kalliimpia. Meillä on ollut myös Cup Cake ja on hauskan näköinen, mutta ei ehkä niin vedenpitävä/kulutusta kestävä.

Yksi Lassie oli myös talvihaalarina ja se oli huono. Ei hengittänyt eikä pitänyt vettä ja oli kummallisen sähköinen, mä sain pukiessa siitä koko ajan sätkyjä!

Lennen unohdin tyystin, siinä myös on kohtuuhintainen ja laadukas. Osassa nettikaupoissa on vaan jo talvihaalarit myynnissä, mutta kaipa sieltä löytyisi vielä alennuksella välikauttakin.

Se Cupcake on kyllä mun mielestä aika hinnakas, jos edullista etsit niin se ei ehkä ole se valinta. En kyllä itsekään ymmärrä, että mikä siinä maksaa. Onhan ne kivan näköisiä ja siksi kai itekin sellaisen ostanut olen, mutta hintaa oli enemmän kuin Reimatecilä ja laatu ei ollut yhtä hyvä, söpö se puku oli kyllä :)

Meillä on po.pin välikausihaalari ja oon ollut tyytyväinen. Ostettiin keväällä ja on edelleen sopiva 2-vuotiaalle taaperolle. Yksi värisiä eli sopii tytöille ja pojille. Ei ole halvin muttei kalleinkaan. Lindexiltä ja kapphallista saa edullisempia ainakin kaksi osaisia jotka ovat myös ihan hyväntuntuisia ja näköisiä.

Unisex-värejä ei hirveästi mielestäni löydy ihan noista halvemmista merkeistä, olen huomannut, kun itsellänikin on poika ja tyttö:) Ticketillä olisi esimerkiksi ihania yksivärisiä, jotka kävisivät tosi hyvin molemmille ja kestävät kulutustakin hyvin, mutta en pidä niiden mallista. Remusta ja Reimalta olen unisex-värejä löytänyt, mutta mielestäni Remu kestää kulutusta paremmin. Niitä saa tilata ainakin Lasten Juulia&Joonatan sekä Selja-verkkokaupoista(en muista osoitteita, googlaa...)

Se Cupcake on kyllä mun mielestä aika hinnakas, jos edullista etsit niin se ei ehkä ole se valinta. En kyllä itsekään ymmärrä, että mikä siinä maksaa. Onhan ne kivan näköisiä ja siksi kai itekin sellaisen ostanut olen, mutta hintaa oli enemmän kuin Reimatecilä ja laatu ei ollut yhtä hyvä, söpö se puku oli kyllä :)

Me ostettiin nyt talveksi cupcake jolla oli hintaa 139€ reimatecit näytti olevan 159€.

Hei, mä suosittelisin Jonathania tuon Remun lisäksi. Siis ovat hinnaaltaan järkevämpiä kun esim Reimatec haalarit mutta ihan yhtä hyviä. Kosteudenpitoa löytyy, saumat teipattu jne. Lisäksi monessa päiväkodeissa käytetään edelleen kurahousuja ettei hiekkaa kulkutuisi niin paljon sisälle /lapset on helppo riisua puhtaina autoon, jolloin tuo täydellinen vedenpitävyyskään ei ole niin huipputärkeä!

Enpä taas ehtinyt kauempaa koneella olla ja nyt vasta palasin. 104 cm pukua mä etsiskelen. Nuo edelliset haalarit näkyy olevan Jonathanit, jotka oon kirppikseltä ostanu ja ne oli musta hyvälaatuiset. Katselenpa sit niitä ja kokeilen onneani mitä löytyy :)

jonathania myy ja tuo maahan jesper junior, en tiedä saako niitä mistään nettikaupasta, jos ei niillä sitten oo omaa?
cupcaken viime kevään vk-mallisto ei kai ole kovinkaan vedenpitävä, nämä toppakamat mitä nyt myydään taitaapi sen sijaan olla.

H&M:n nettisivuilla näkyi musta kivoja ja kohtuuhintaisia kosteussojattuja haalareita. En katsonut kyllä, että mitä kokoja oli. Meillä kanssa talvella 1-vuotiaalle esikoiselle ekaa kertaa etsin jotain muuta kuin vain vaunuissa pidettävää haalaria, niin meinaa mennä sormi suuhun vaihtoehtojen kanssa. Ajattelin eka katsella kirppareilta, sit käyn tutkimassa h&m:n ja kappahlin haalarit jos ei kirpparilta löydy, ja jos ne vaikuttaa huonoilta, tilaan netistä tai koitan etsiä huutiksesta jonkun reimatecin tai ticketin... Kauhee sotasuunnitelma yhden haalarin takia :D

[QUOTE="vieras";24470203]H&M:n nettisivuilla näkyi musta kivoja ja kohtuuhintaisia kosteussojattuja haalareita. En katsonut kyllä, että mitä kokoja oli. Meillä kanssa talvella 1-vuotiaalle esikoiselle ekaa kertaa etsin jotain muuta kuin vain vaunuissa pidettävää haalaria, niin meinaa mennä sormi suuhun vaihtoehtojen kanssa. Ajattelin eka katsella kirppareilta, sit käyn tutkimassa h&m:n ja kappahlin haalarit jos ei kirpparilta löydy, ja jos ne vaikuttaa huonoilta, tilaan netistä tai koitan etsiä huutiksesta jonkun reimatecin tai ticketin... Kauhee sotasuunnitelma yhden haalarin takia :D[/QUOTE]

:D Tää sun sotasuunnitelma kuulostaa ihan sellaselta että voisin ite tehdä saman suunnitelman. Mietin vaan että onko ne H&M lastenvaatteet "mistään kotoisin", siis kun ainakin aikuisten vaatteet kulahtaa niin nopeesti muutamassa pesussa muodottomiksi ja nukkaantuvat? Että onko niiden haalarista enää toiselle käyttäjälle, varsinkaan jos eka käyttäjä on vilkas poika?

:D Äsken kun lueskelin haalareista niin törmäsin käsittelsiin, joista en tiennytkään: mun pitäis vertailla paitsi kosteuskestävyyslukemia myös hankauskestävyyttä :D :D Tää taitaakin olla vähintään yhtä tarkkaa hommaa kuin auton osto tää uusien haalareiden valinta :laugh: viitaten keskusteluun Onko merkkihaalari hintansa väärti? - Helistin.fi

ketjua lukematta: Lassie (mutta EI se mammuttimarkkina-halpismalli, siinä on huono kangas) ja Jonathan.

Nämä on siis edullisia haalareita. Tietysti aivan yhtä hyviä kuin taivaspaikka-haalarit, mutta näitä kuuluu sit hävetä hiekkiksellä... (mä en, kun oon itekin juntti)
Niin ja jos tahdot lapsilles lämpimät kengät, niin älä osta vikingejä.

Yhteistyössä