Auttakaa, "ei-ylipainoisen" laihdutus

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuten tässä artikkelissa sanotaan, ei painoindeksi kerro kaikkea.
Ulkonäkö riippuu siitä miten kilot on kasaantunut.


Minä olen 170 cm pitkä ja näytän ihan pyylevältä, vaikka painan "vain" 64 kiloa. Monet olisi iloisia tuosta painosta mutta kun minulla kilot on kasaantunut kaikki tuohon mahan päälle ja perseen päälle, reidetkin on paksut. Rinnat on tosi pienet, kädet laihat jne. Kaikki kilot on keskivartalolla. Vyötärön ympärys on 96 cm!!!! Ei uskoisi vai mitä.
Olen sen mallinen kuin artikkelin kuvassa ihan vasemmalla person 1. Paitsi että mahani pullottaa enemmän.

Painoin kuukausi sitten vielä 65,5 kg. Nyt tarkka paino on 64,4 kg.
Olen jättänyt herkut pois paitsi kerran viikossa syön herkkuja. Yritän syödä normaalia terveellistä kotiruokaa ja kokeilen pätkäpaastoa 16:8 eli syön vain 8 tunnin aikana ja aina terveellisesti paitsi kerran viikossa.
Silti paino ei tunnu laskevan.

Yhtenä aamuna se oli 63,9 mutta seuraavana taas 64,4... Luulen, että näyttäisin paljon paremmalta jos pääsisin 60 kiloon tai hieman sen alle. Nuorempana painoin vuosikaudet 55 kg ja olin hyvän näköinen. Sitten tuli raskaudet...


Yritän myös liikkua paljon, lähes joka päivä tulee 10 000 askelta, pyöritän hulavannetta, käyn reippailla kävelyillä, rehkin puutarhassa jne. Teen myös vatsalihasliikkeitä ja kyykkyjä yms.

Olen laihduttanut nyt kuukauden. Muut laihtuu paljon nopeammin kuin minä :( Apua!

En halua olla mikään tikun laiha mitta tuo maha ja persemakkarat pitää saada pois.
 

Yhteistyössä