A
Avuton keittiössä
Vieras
Kertokaa onko blinitaikina ok, kun kävi näin: Illalla tein taikinan, se kohosi valtavasti. Yöllä taikina oli huoneenlämmössä hieman alkuperäistä viileämmässä huoneessa. Nyt taikina on lässähtänyt alkuperäisiin mittoihinsa. Voiko sitä silti käyttää, vai pitäisikö taikinan pysyäkin hirveän paisuneena koko ajan?