AUTTAKAA!! AMK-asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opiskelijaksi haluav
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

opiskelijaksi haluav

Vieras
Mulle ei oo vielä tullut pääsykoekutsua amk:hon? Eikös ne jo ois pitäny tulla, koska parin viikon päästä (en muista tarkkaa päivämäärää) on pääsykokeet.

Ajattelin soittaa ja kysyä, onko ne kutsut jo postitettu, mutta mihin mun kuuluu soittaa?
Hakutoimistoon? Vai sinne kouluun? Jos kouluun niin ilmeisesti siihen toimipisteeseen mihin hain?

Oikeesti mä oon ihan rikki jos en taaskaan pääse edes pääsykokeisiin. :'(

Kaikki opiskelevat on sanonu, että älä huoli, ne tulee aina normaalistikkin tosi myöhäsessä vaiheessa, mutta mua stressaa ihan oikeesti. :(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 12:52 stranger kirjoitti:
Ite soittaisin oppilaitoksen opintosihteerille tai opinto-ohjaajalle.
Lykkyä tykö vaan!

Mua niin vatuttaa sekin, että tonne alalle (sosiaali- ja terveysala) saa heti viis lisäpistettä kunhan on vaan jotain työkokemusta väh. se 6kk, mutta että mä en saa pistettäkään siitä kun oon 4-vuotta hoitanu omia lapsia kotona. Eli ois varmaan tarvinnu hakee kuopuksen äippäloman jälkeen heti Heselle väsäämään hampurilaisia niin soveltuisin alalle muka paremmin!! \|O

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 12:56 opiskelijaksi haluav kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 12:52 stranger kirjoitti:
Ite soittaisin oppilaitoksen opintosihteerille tai opinto-ohjaajalle.
Lykkyä tykö vaan!

Mua niin vatuttaa sekin, että tonne alalle (sosiaali- ja terveysala) saa heti viis lisäpistettä kunhan on vaan jotain työkokemusta väh. se 6kk, mutta että mä en saa pistettäkään siitä kun oon 4-vuotta hoitanu omia lapsia kotona. Eli ois varmaan tarvinnu hakee kuopuksen äippäloman jälkeen heti Heselle väsäämään hampurilaisia niin soveltuisin alalle muka paremmin!! \|O

Samoin. Minäkin ison perheen äitinä (6 lasta) ja lähihoitajaopiskelijana joustavasti opiskelen myös kaikki huolenpitotyön opinnot (ruuanlaitot, pyykit, siivoukset) kun ei satu olemaan TODISTUSTA osaamisesta niin että olisin saanut kurssit tunnustetuksi :/

Soita oppilaitokseen opintosihteerille!!!
Ne ilmoitukset tulee kyllä oikeesti tosi myöhään! Don´t worry
ja jos ei nyt tärppää niin sitt vaan tosiaankin vuodeks pihvejä kääntelemään ja ens vuonna uusiks....mäkin hain monia vuosia ennenkun tärppäs!

Mistähän mä sen opintosihteerin numeron löydän?

Löysin kyllä koulun numeron... Eiköhän ne sieltäkin osaa neuvoa mihin numeroon tarvii soittaa jos se on väärä paikka tiedustella asiaa. =)

Mulle tuli viimeviikolla kutsu valintakokeisiin (ovat 30.5.). Jos hait aikuis koulutukseen niin siinähän on pääsyvaatimuksena pohjakoulutuksen lisäksi 2 vuoden työkokemus... jospa se ei sen takia tulekkaan..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 13:20 vieras kirjoitti:
Mulle tuli viimeviikolla kutsu valintakokeisiin (ovat 30.5.). Jos hait aikuis koulutukseen niin siinähän on pääsyvaatimuksena pohjakoulutuksen lisäksi 2 vuoden työkokemus... jospa se ei sen takia tulekkaan..

Eiku ihan normaaliin kouluun hain, en aikuislinjalle tai iltaopiskelijaksi. Äsken yritin soittaa mutta mistään ei vastattu. Koitan myöhemmin uudestaan.
Ne pääsykokeet ois 4.5.-11.5. välisenä aikana, eli pieni toivo viel ois et se kutsu tulis.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 13:32 Farouk kirjoitti:
Tuskin enää tässä vaiheessa kutsua tulee jos pääsykokeet on noinkin pian.. Saanko udella mille alalle hait

Soitin koulun hakutoimistoon, sieltä sanottiin että vasta ens keskiviikkona postitetaan pääsykoekutsut. Eli vieläki ois toivoa. =)

Terveydenhoitotyön sv. ykköstoiveena, kakkosena hoitotyön sv.