Mami Harmaa
Poika 1v3kk haluaa mennä joka paikkaan ja tutkia kaikkea. Kiinnostuksen kohteena on usein dvd-leffat, videot, kirjahyllyt, kissanhiekkalaatikko, yms.. Pihalla kiinnostaa varsinkin tupakintumpit ja koirankikkareet. Jos kieltää suuttuu ja huutaa hetken, joskus heittäytyy maahan itkemään- ja kohta sama meininki jatkuu. Ruokapöydässä haluaa syödä itse, ja suurin osa ruuasta lentää lattialle. Myös ruokakipon heittäminen maahan on kivaa. Jos kieltää, niin taas suuttuu. Ja samanlainen on myös jos mennään kylään johonkin.
Mulla rupeaa olemaan keinot vähissä, poika ei tottele yhtään. Tuntuu etten muuta sano kuin "älä mee sinne, älä tee sitä , ei, ei, ..."Voiko noin pientä millään tavalla rankaista? Jo missä iässä lapsi rupee ymmärtämään että kaikki ei yksinkertaisesti ole sallittua puuhaa?
Mulla rupeaa olemaan keinot vähissä, poika ei tottele yhtään. Tuntuu etten muuta sano kuin "älä mee sinne, älä tee sitä , ei, ei, ..."Voiko noin pientä millään tavalla rankaista? Jo missä iässä lapsi rupee ymmärtämään että kaikki ei yksinkertaisesti ole sallittua puuhaa?