Auttaisko panacod yskään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sanna

Vieras
kun alan olla tukehtumispisteessä näissä yskänpuuskissa ja yskänlääkettäkään ei ole, panacodeja on. Ja eiks jossain yskänlääkkeissä ole just kodeiinia? Eli oisko se yskää hillitsevää?

kodeiini auttaa jonnekin "yskän ärsytyskeskukseen"jotenkin näin...yskänlääkkeissä jossa on kodeiinia,voi olla jotain muita hermostoon vaikuttavia aineita lisäksi...

On lääkärit sitä yskäänkin määrääneet jos jostain syystä ei liuosta voi ottaa. Mitäs se raskaus+kodeiini homma olikaan? Hämärästi muistan että ei enää suositella

siskolleni määrättiin sitkeeseen yskään, mihin ei yskänlääkkeet auttaneet, niin juurikin tuota panacodia ja mä olin ihan puulla päähän lyöty, et sehän on kipulääke, mutta kyllä se autto ja yskä lähti, joten kyllä siitä apua on. Raskauden aikanakin sitä voi käyttää, mutta itse en käyttäisi, tosin onko ap edes raskaana. tuossa kuitenkin linkki mistä löytyy panacodin valmisteyhteenveto ja sieltä löytyy mitä sanotaan käytöstä raskauden aikana. http://fi.sanofi-aventis.com/tuotteet/Panacod_spc.pdf

Yhteistyössä