Missä vaiheessa olette alkaneet käyttää tukivyötä? Ajattelin ostaa tukivyön käytettynä mutta vastaako esim. Anita merkkiset tukivyöt oikeaa kokoa? Luin nimittäin jostain että vyöt olisivat vähän reiluja kokoja? Itse käytän vaatteissa kokoa M.
Haluaisin kokeilla koska aiemmissa raskauksissa minulla on ollut alaselkä aika kovalla koetuksella ja synnytyksien jälkeen ihan rikki. Kaikkea pitää kokeilla, ei tiedä tykkääkö ennen kun testaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä ainakin koko on mulle ollut sopiva L-kokoisena ja vaatteista käytän kokoa 42. En sitä lopulta paljoakaan käyttänyt, kun jotenkin ahdisti olla sen kanssa. Enkä tiedä, et oliko siitä mitään apuakaan lopulta.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Voi elämä, luin eka että antaisitteko tukivyön kanssa....
Alkuperäinen kirjoittaja kalamama:Älä osta, vaan pyydä terveyskeskuksesta lainaan. Mä sain, ja fysioterapeutti kokeili sopivan koon ja opetti käyttämään.
Sama mieltä tuosta että ei ole kovan hintainen. Mielummin kyllä kuitenkin ostan ihan omaksi vyön.Alkuperäinen kirjoittaja Eräs vieras:Itse käytän normaalisti M- tai L-kokoisia vaatteita, mutta Anitan tukivyö on kokoa S. Ehdottomasti kannattaa sovittaa kunnolla, että on riittävän napakka. M-koko ei tuntunut antavan riittävästi tukea. En käytä koko ajan, mutta esim. jos käyn kävelyllä, niin kyllä se vähän auttaa. Aloin käyttää ehkä rv 30 tienoilla, mutta aiemminkin olisi jo kannattanut.
Mulla ei ollut hajuakaan, että terveyskeskuksista voisi edes lainata, mutta ei se 40 ? Bebesissäkään ollut mielestäni mitenkään liian kova hinta.