Auttaisiko joku ystävällinen? =) (rattaista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Estu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Estu

Aktiivinen jäsen
05.02.2007
8 701
1
36
Ollaan hankkimassa rattaat (ennen ei ole ollut käytössä muuta, kuin nuo yhdistelmävaunut), kun kuopus tulee jo 11kk ja tuntuu, että nuo vaunut käy hiukka kömpelöiksi.
Oon kattonut Hobby Hallin sivuilta Carena Easy-matkarattaita 99? ja sitten vaihtoehtona Espritin rattaita kanta-asiakashintaan 89? tais olla. Onhan noita muitakin siellä, mutta kamalan paljon en viitsisi maksaa rattaista (opiskelijaperhe kun ollaan). Kummat noista ois paremmat? Tai näyttäiskö joku muu vielä paremmalta? (jos viitsitte käydä kurkistaa sivuilla). Kiitos! :flower:

Meillä ei oo kokemusta minkäälaisista matkarattaista, mutta tytölle ostettiin carenan yhdistelmät. Moni haukkuu carenan vaunuja, mutta me ollaan pärjätty niillä aivan hyvin. Pieniä vikoja on, mutta niitten kanssa pärjää.

Ne vaunut(nykyään rattaina) on ollu käytössä nyt 3½ vuotta ja kyllä ne vielä kestää.

Täällä kanssa opiskelija, ja siksi mä ostaisin (ja olen ostanutkin) gracot. niitäki saa alle satasella last.tarvikkeesta. niihin saa varaosia yms. toisin kuin esim carenan rattaisiin. köyhän kun ei kannata ostaa halpaa =)

Yhteistyössä