Poika sai eilen illalla antibiootit korvatulehdukseen. Koko viikon on ollut räkänen, kuumeinen ja yskii nukkuessa kovasti. Tajuan, että toi antibiootti (Clavurion) auttaa (toivottavasti) tohon korvatulehdukseen mutta auttaako se myös noihin muihin vaivoihin? Ei kai se kuumetta laske? Voihan sen lisäks antaa kuumetta alentavaa lääkettä? En tajunnut eilen lääkärissä kysyä.
Meillä sairastetaan niin vähän, että mä en oikeesti tiiä näistä mitään :ashamed:
Niin ja lääkärille kyllä sanottiin, että yli 38 kuumetta on ollut maanantaista alkaen mutta ei ottanut siihen mitään kantaa, touhus vaan ton antibioottireseptin kanssa. Nyt on kuitenkin jo viides kuumepäivä menossa
Itse oon jo kahden kuumepäivän jälkeen ihan sippi, niin hurjalta vaan tuntuu tuo vajaa 3v:n kuumeilu
Eli kauanko ton ab:n vaikutusta kantsii odottaa ennenko menee uudestaan lääkäriin? Lähinnä siis toi kuume huolettaa.
Meillä sairastetaan niin vähän, että mä en oikeesti tiiä näistä mitään :ashamed:
Niin ja lääkärille kyllä sanottiin, että yli 38 kuumetta on ollut maanantaista alkaen mutta ei ottanut siihen mitään kantaa, touhus vaan ton antibioottireseptin kanssa. Nyt on kuitenkin jo viides kuumepäivä menossa
Eli kauanko ton ab:n vaikutusta kantsii odottaa ennenko menee uudestaan lääkäriin? Lähinnä siis toi kuume huolettaa.