Auttaako lyrica ahdistukseen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lyricaako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
lyrica on hirveän kallista. lisäksi annoskoko vaihtelee esim. 25mg-600mg, ja jos isoja annoksia joutuu käyttämään niin kaikki rahat menee. Käyttökokemusta mul ei kyl oo...

Alkuperäinen kirjoittaja on kokemusta:
mitkään, ei edes bentsot auttaneet yhtä hyvin. nyt olen taas työkykyinen eikä ole ahdistanut ellei ole ollut taukoa lääkkeessä.

Kiva kuulla!!! :)
Kokeiltiinko sulla ennen lyricaa mitään muita lääkkeitä, esim. masennusläkkeitä?? Tulikos sulle Lyricasta millaisia aloitusoireita?
Kiitos jos vielä jaksat vastailla :)

Mie otin just ensimmäisen Lyrican. Olen venyttänyt ja venyttänyt lääkkeen aloitusta, kun pelkään niitä haittavaikutuksia...
toivottavasti huomenna kykenen sängystä ylös ja olla lapsen kanssa. Aloitusannos mulla 25mg.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja on kokemusta:
mitkään, ei edes bentsot auttaneet yhtä hyvin. nyt olen taas työkykyinen eikä ole ahdistanut ellei ole ollut taukoa lääkkeessä.

Kiva kuulla!!! :)
Kokeiltiinko sulla ennen lyricaa mitään muita lääkkeitä, esim. masennusläkkeitä?? Tulikos sulle Lyricasta millaisia aloitusoireita?
Kiitos jos vielä jaksat vastailla :)

ei tullut mitään sivuvaikutuksia. kokeiltiin varmaan 10 eri lääkettä. SUOSITTELEN! itsellä annostus 150mgx2

Lyrica on tuntunut ihan kohtalaiselta. Yö unta on huonontanut melkoisesti, mutta aamuisin on oudon hyvä mieliala eikä ahdista enää niin paljon kuin ennen.Vaikka annos vasta 25mg iltaisin. Päivisin on hieman sellainen "outo olo". Ihankuin olisin jotenkin pöhnässä...

Mulla menee 175mg+150mg ahdistuneisuushäiriöön.
Jonkin verran auttanut, aloitin hitaasti ja pienillä nostoilla n. viikon välein.

Ainoa lääke joka ei tehnyt ihan kauheita sivuoireita!
Mutta tuo pöhnäinen olo on tuttua, häviää kun jatkaa käyttöä

Mä olen NIIN iloinen että löysin Lyrican.Mulla kokeiltiin cipralexiä ja remeronia, mutta tä on ollut tosi hyvä nimenomaan ahdistukseen.
Olen käyttänyt nyt nelisen kuukautta Lyricaa annostuksella 75 mg aamulla ja illalla.
Nukun hyvin ja silti mikään kooma se uni ei ole.
Toisinaan tulee sellasia että alkais ahdistaa mutta ahistus ei iske päälle...

Mulle se ollut toimiva lääke todella.
Eikä ole vaikuttanut painoon.