AUTS! Sattuu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maija Maitoparta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maija Maitoparta

Vieras
Poikaystävä halusi erota pari kk sitten, koska haluaa olla vain omissa oloissaan. Muutimme yhteen liian aikaisin, sitouduimme toisiimme liian nopeasti, nuoruus jää elämättä ja sen sellaista. Hän haluaa nyt elää itsenäisesti omassa asunnossaan yms. Minä en ole koskaan kylläkään hänen tiellään seissyt, on saanut mennä ja olla niin kuin tykkää.

Tänään exäni kertoi huomanneensa eilen yhden tutun naisen selkeästi ihastuneen häneen (mitä minäkin aiemmin jo epäilin). Kysyttyäni asiaa, hän vastasi tuntevansa samoin tätä naista kohtaan. Suhde on nyt jollain tapailuasteella...Hän kertoi asian selkeästi siksi, ettei halua asiaa minulta salatakaan. Olemme suht hyvissä väleissä ja asumme pakosti vielä yhdessä kun olen vielä kesän tällä paikkakunnalla töissä.

Näin pian!!! Hän halusi olla vapaa, viettää poikamieselämää ja nyt jo joku sai hänen tunteensa itselleen. Olen ollut todella rikki tästä erosta, itkenyt joka päivä..elämä tuntuu ihan helvetiltä. Eilen tuntui jo helpottavan...Mutta nyt tänään..kun hänellä on jo uusi kahden kuukauden jälkeen. Tunnen taas kuolevani. Minä joka kaipaan syliä jossa olla (hän ei sellaista kaivannut kun halusi omiin oloihinsa) joudun katsomaan vierestä heidän heilasteluaan. Minä olen meistä kahdesta se selkeästi heikompi...ei ole reilua, että asiat menivät näin.

Voi kökkö, ikävä tilanne, kun joudutte asumaan yhdessä. Ehkä mies tarkoitti "vapaalla poikamieselämällä" juuri sitä, että saa tapailla muita naisia..

Auttaisiko se, että ottaisit vähän etäisyyttä exääsi, joka todellakin vaikuttaa ihan pennulta kertomasi perusteella. Jätä hänet ja hänen valloituksensa ihan omaan arvoonsa ja suuntaa katseesi tulevaisuuteen.

Kuulostaa kyllä surkealta touhulta,voi itku.=( Kannattaa kyllä tosiaan tehdä niin että hommaat oman väliaikaisen kämpän vaikka väkisin, niin et joudu katselemaan sydän karrella exääsi ja tämän uutta naista,lopetat yhteydenpidon ja keskityt vain itseesi ja omaan erosta toipumiseesi.Se tuntuu vaikealta aluksi, mutta päivä päivältä olo helpottaa. Mun yks ystävä on kokenut samanlaisen tilanteen. Hän oli kihloissa ja asui yhdessä miehensä kanssa kunnes yhtäkkiä mies halusi erota,vedoten siihen että "he ovat kasvaneet erilleen". Ero oli vaikea myös tälle miehelle joka oli murheen murtama jne, mutta kas kummaa kuukauden-parin kuluttua oli miehellä jo uusi nainen kainalossa!Että ei ihan tainnut olla kyse mistään erilleen kasvusta...
Voimia sulle, tiedän että pääset tämän asian yli kunhan vaan otat ensimmäisen askeleen eteenpäin.Turvaa ystäviin ja läheisiin jos tunnet olosi yksinäiseksi.Tsemppiä!=)

Tsemppiä sulle,tiedän että on kamalaa :( Exäni jätti mut samoihin syihin vedoten yks kaks,ja viiden päivän päästä oli uusi.Viisi päivää!!!Olimme asuneet yhdessä ja olleet kihloissa kolme vuotta..Olin aivan murtunut ja vannoin niin kuin monet muut etten ikinä enää anna itseni rakastua..toisin kävi kun löysin aivan mahtavan miehen jonka kanssa nyt 3 ihanaa vuotta takana :) Elämä voittaa!

Tuo on yksi tapa tehdä bänät, väittää, että haluaa olla yksin ja niin edelleen. Minullekin tehtiin niin kun olin nuori tyttö. Poikaystävä sanoi, että aina kun kevät tulee, hälle tulee kaipuu olla yksin ja blaa blaa. Erottiin, ja myöhemmin sain tietää, että toinenhan hällä oli jo silloin...

Yhteistyössä