auts! onkohan olemassa mitään puuduttavaa josta apua.. (kakka asiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
synnytyksestä nyt kymmenen päivää ja muutaman päivän jatkunut ikävä vaiva. Ulostaminen sattuu! Ei ole edes revennyt synnytyksessä, ehkä pukamia? Kokoajan tuntuu painen kuin olisi hätä mutta on vaikea "ponnistaa" eli ei tule ulos kun on kovalla ja sit kun tulee, tuntuu kun kaktusta synnyttäis. Onko muilla ollut vastaavaa synnytyksen jälkeen ja meneekö ohi?

http://www.astrazeneca.fi/sites/18/imagebank/typearticleparam11395/Xylocain_geeli_SPC.pdf

Tuo geeli auttaa, ne pukamat voi olla suolessa vaikka ei ulospäin näkyisikään.

Syö luumuja tms, ne "löysentää" vatsaa, eikä satukaan enää niin kovasti.. Itsellä oli samainen vaiva vielä pari kk leikkauksen jälkeen, mutta koitin sitten kaikenmaailman kepulikonsteja ja huomasin tuon luumun auttavan parhaiten..

mä luulin jo että joku kaipaa mua ,mut sit ku luin otsikon niin ei sitteskään :D mut mulla on synnytyksestä puoli vuotta ja oli sama ongelma ja kävin hakee peräruiskeen ja sen jälkeen olikohan lactalus tai joku sellanenn mikä pitää vatsan löysällä niin johan helpotti..
niin ja onneksi olkoon pikkuisesta :flower:

Illalla nukkumaan mennessä ota levolac:ia, aamulla tulee melkein itsestään, ei tarvii pinnistellä, muttei kuitenkaan mene niin ruilalle, että housuun asti menisi. mulle tehtiin sektio, enkä uskaltanut sen takia ponnistella ja levolac oli jonkin aikaa käytössä..

Yhteistyössä