Auts, kylläpä osui v-mäinen maksupäivä vanhempainpäivärahalle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..

Vieras
Aijemmin maksupäivä oli loppukuusta, mikä sitten aina olikaan kuun viiminen päivä, nyt olen reilun vuoden ollut kht ja tottunut että maksupäivä on myös loppukuusta jolloin saan kätevästi 4pv erääntyvän yhtiövastikkeen maksettua.

Nyt maksupäivä on 11pv, millä ihmeellä tuonkin taas aluksi muistaa että laittaa yhtiövastikkeen syrjään aina seuraavaa kuukautta varten. Ja onneksi tajusin tarkistaa nyt tuon maksupäivän kun tässä kuussa saan kivat 41e kht.. Ja olen koko ajan elänyt siis siinä muistikuvassa että äpraha tulee myös kuun vaihteessa.

Ärsyttää vaan kun kaikkien laskujen eräpäivät näyttää olevan aina kuun vaihteen tienoilla, nyt pitää aina arvuutella paljonko laittaa sivuun aina laskuja varten.

Minä maksan laskut sitä mukaa kun tulevat, varsinkin jos tilillä on silloin rahaa.
En ymmärrä mikä hyöty siitä on, että niitä pantataan eräpäivään ja sitten kirotaan, kun pitää muistaa ettei käytä niihin varattuja rahoja. Eräpäivänä pahimmillaan ei sitten olekaan rahaa, kun erehtynyt tekemään pari heräte ostosta.

Ihan itsehän sä tuosta vaikeaa teet. Maksa laskut kun raha tulee ja sillä selvä. Tokihan minäkin voisin valittaa kun helmikuun opintolaina tuli jo tammikuun 1pv. ja helmikuun vuokranmaksu oli 3pv. Vaan maksoin heti tammikuun alussa molempien kuukausien vuokrat, mulla kun ei ole energiaa tehdä asioista vaikeita ellei ne sitä oikeasti ole.

Yhteistyössä