auts :( kyllä säikähdin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sisukasmami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sisukasmami

Aktiivinen jäsen
17.01.2007
6 917
0
36
sain nimittäin sähköiskut, että napsahti oikein kunnolla :o
pesin vedenkeitintä ja siihen alustalle oli menny vettä,menin luutuaan sitä pois niin johan nápsahti :/
toivottavasti ei vaikuta mitenkään vauvaan :'( rv31+5
hui,että säikähdin

Huih! Etkö huomannut nyppästä johtoa irti seinästä? Mitenkäs siitä alustasta saikin tällin....?

Mutta seuraile miten vauva liikkuu. Sait sen tällin vissiin kuitenkin ihan paikallisesti siihen käteesi? Kysäisin kerran tässä kätilöltä ja sanoi, että ei huolta jos on sellainen paikallinen tälli ja vauva liikkuu normaalisti. Sain nimittäin itsekin jonkun jälkisähkötällin jostain pistokkeesta ja soitin äitipolille ja kysäisin.

Alkuperäinen kirjoittaja rv38:
Huih! Etkö huomannut nyppästä johtoa irti seinästä? Mitenkäs siitä alustasta saikin tällin....?

Mutta seuraile miten vauva liikkuu. Sait sen tällin vissiin kuitenkin ihan paikallisesti siihen käteesi? Kysäisin kerran tässä kätilöltä ja sanoi, että ei huolta jos on sellainen paikallinen tälli ja vauva liikkuu normaalisti. Sain nimittäin itsekin jonkun jälkisähkötällin jostain pistokkeesta ja soitin äitipolille ja kysäisin.

kiitos tiedota,seurailen vauvan liikkeitä. juu käteen tuli tälli, luurun kautta :(
no,osaapa seur.kerran varoa

Mä sain viimeistä odottaessani sähköiskun, eikä vauvalle sattunut mtn (tosin virtaa siinä pojassa riittää..) Samoin lääkäri kertoi toisesta äidistä joka oli saanut sähköiskun ja kaikki oli mennyt hyvin. Vauva on kuitenkin aika hyvässä turvassa kohdussa :) Mä itse kävin tarkistuttamassa äitipolilla tilanteen (mulla oli veristä vuotoa, joka oli alkanut ennen sähköiskua, joten halusin senkin takia ultraan)
Uskon ja toivon että kaikki on vauvalla hyvin, säikähdys on sulla ollut kova

Yhteistyössä