H
hyi
Vieras
Ei kyllä riitä minun järki ton tajuamiseen että miksi se pitää siellä autossa polttaa kun lapset on kyydissä 
Todella hyvä äiti joo...
Todella hyvä äiti joo...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mä en edes halua lapsiani autoon, jossa on poltettu. Autoihin jää yleensä niin karstanen kostee tupakan haju :x :x :x
Alkuperäinen kirjoittaja Hp:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mä en edes halua lapsiani autoon, jossa on poltettu. Autoihin jää yleensä niin karstanen kostee tupakan haju :x :x :x
Peesi enkä itsekään halua matkustaa autossa jossa on poltettu.
Alkuperäinen kirjoittaja qwer:Sitä kun asuu maassa jossa sa polttaa missä vain niin eipä tule mieleen tuostakaan valittaa.
No ei se ihan joka maassa ole ihan noin selkeää edes yksinkertaisemmille ihmisille. Eikä muuten ole ollut aina Suomessakaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis tä. Ei kai lupa polttamiseen ole sama kuin lupa tyhmyyteen.Alkuperäinen kirjoittaja qwer:Sitä kun asuu maassa jossa sa polttaa missä vain niin eipä tule mieleen tuostakaan valittaa.
KAi yksinkertaisempikin ihminen tajuaa että lapsia ei pitäisi altistaa tupakalle.