Autossa polttaminen kun lapset on kyydissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja qwer:
Sitä kun asuu maassa jossa sa polttaa missä vain niin eipä tule mieleen tuostakaan valittaa.

Siis tä. Ei kai lupa polttamiseen ole sama kuin lupa tyhmyyteen.
KAi yksinkertaisempikin ihminen tajuaa että lapsia ei pitäisi altistaa tupakalle.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja qwer:
Sitä kun asuu maassa jossa sa polttaa missä vain niin eipä tule mieleen tuostakaan valittaa.
Siis tä. Ei kai lupa polttamiseen ole sama kuin lupa tyhmyyteen.
KAi yksinkertaisempikin ihminen tajuaa että lapsia ei pitäisi altistaa tupakalle.
No ei se ihan joka maassa ole ihan noin selkeää edes yksinkertaisemmille ihmisille. Eikä muuten ole ollut aina Suomessakaan.

Täällä ei busseissa saa kyllä polttaa, paitsi kuskit...

Niin ja siis itse en polta, eikä mieheni, mutta eipä mua nyt niin kovasti ressaa jos taksikuski pistää tupakaksi. Elämä on. Eihän täällä ole turvavöitäkään, ainakaan takapenkillä... ;)

Tyytäreni kaverin äiti polttaa autossa ja kotona. voin sanoa, että lähes järkytyin, kun kuulin, että polttaa myös lapseni läsnäollessa autossa.

Ei sillä, lapseni ei siihen kuole, mutta minusta tuo on jotenkin niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin noloa, että minä en kertakaikkiaan voisi kuvitellakaan, että vieraan lapsen kanssa moista tekisin. Siis jos polttaisin. Eli tavallaan aattelen, että on riippuvainen juu, mutta ymmärtää, että muut paheksuu yms ja välttelis sitä.

Oma tyttö oli kerran yökylässä ja kyllä haisi p*skalle kun sieltä tuli. Voi YÖK!!!

Yhteistyössä