Olin äitini ja poikani 3v kanssa jonottamassa automaatille kaupan seinustalle. Edessämme oli kaksi tyttöä, varmaan menossa juhliin tai jotain, mutta kuitenkin hiukset saparoilla ja leteillä siinä isänsä kanssa...Toiselta putosi huppu. Äitini oli aivan ihastuksissaan tytön kampaukseen ja totesi tytölle, onpa sinulla kauniit hiukset. Isokokoinen isä kääntyi hyvin äkkinäisesti äitiäni kohti ja nosti käden ylös ja karjaisi: Jätä ne lapset rauhaan!!!
Äitini meni aivan shokkiin, ja ei siinä kyllä itelläkään enään kivaa ollut. Lähdettiin pois jonosta.
Mä en oikeesti ole edes tullut ajatelleeksi, että joku vois käyttäytyä noin. Mua ei ainakaan ole haitannut, jos joku kehuu mun pojan sinisiä silmiä tai vaikka hymykuoppia.
Onko täällä jotain muuta, joka ei hyväksy, että lapsia saisi ihailla, kehua saati katosa?
Äitini meni aivan shokkiin, ja ei siinä kyllä itelläkään enään kivaa ollut. Lähdettiin pois jonosta.
Mä en oikeesti ole edes tullut ajatelleeksi, että joku vois käyttäytyä noin. Mua ei ainakaan ole haitannut, jos joku kehuu mun pojan sinisiä silmiä tai vaikka hymykuoppia.
Onko täällä jotain muuta, joka ei hyväksy, että lapsia saisi ihailla, kehua saati katosa?