Automaatti väitti tunnuslukua vääräksi - perhe juhannuksen ilman rahaa (sampo)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onneksi en ole Sampo-pankin asiakas, olis hermot menny jo monta kertaa niitten systeemeihin. Ja se vielä että ne tileillä olevat rahat kyllä on omia jos ne on kerran ite tienattuja, pankki ei niitä omista, ne antaa vaan tilit joihinka ihmiset saa ohjata rahojaan ettei tartte kotona pitää.

Ei mulla ole jäänyt mitään saamatta Sammon takia. Mutta ihmettelen, miten kukaan suostuu MISTÄÄN pankista ottamaan Visa Electronia. Jos on vähänkin yhteyksissä häikkää, niin siinähän jää ruuat kaupasta ostamatta.... Onneksi voi saada ihan pelkän pankkikortinkin. tai ottaa pankkikortin luottokortilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Sammon asiakas:
Ei mulla ole jäänyt mitään saamatta Sammon takia. Mutta ihmettelen, miten kukaan suostuu MISTÄÄN pankista ottamaan Visa Electronia. Jos on vähänkin yhteyksissä häikkää, niin siinähän jää ruuat kaupasta ostamatta.... Onneksi voi saada ihan pelkän pankkikortinkin. tai ottaa pankkikortin luottokortilla.

Mun miehellä ei ole elektron vaan ihan tavallinen pankkikortti ja silti sillä ei saa maksettua kuin satunnaisesti

:whistle:

mulla piti mennä opintolainan lyhennys 15.päivä,lainasin vielä kaverilta sen verran rahaa että se lyhennys menee sieltä.
eipä menny,lisäsivät sen 50e lyhennys summan lainapääomaan :o :headwall:

Onneksi en ole Sampon asiakas enää! Todella rasittavaa laukata jossain konttorissa perhana, kun pankin oma vikahan se oli joka tapauksessa!!!!! Ihan periaatteellinen kysymys minusta eli äänestäisin heti tuossa tilanteessa jaloillani seuraavana arkipäivänä!!!

MInulla on Tapiola Pankin Visa Electron, joka toimii erityisen hyvin. Harvoin käy niin, että myyjä joutuu yrittämään uudelleen. Sampo Pankin Electron mulla on vain sen takia, että sillä voi maksaa myös verkossa. Tähän asti se on toiminut ihan hyvin, koska en sitä käytä juuri kaupassa. Ainut ongelma siinä on nyt se, ettei heillä ole enää Verified by Visa palvelua käytössä ja sitähän tarvitsisi monessa verkkokaupassa nykyisin.

Huvittavina yksityiskohtina voi Sampon verkkopankista mainita, että miten siellä tilitapahtumat näkyvät ärsyttävällä tavalla väärin. Ei näy esim. maksun viestiä omassa sarakkeessaan, jotta tietäisi mistä se on tullut. Joskus ne olivat vielä enemmän sekaisin pääsiäisen aikaan. Silloin olivat vetäneet koko tilin miinukselle, vaikka sillä ei edes ole luottoa. Sen lisäksi koko verkkopankki ei tahdo oikein kunnolla vieläkään pelittää, jos ei ole Windowsia käytössä. Tietenkään Sampo ei meinaa tehdä asialle yhtään mitään.

Yhteistyössä