AUTOKOULUSTA TIETÄVÄT! Saako pimeän ajon suorittamisesta jonkun todistuksen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Nythän on siis pakollista suorittaa pimeä I-vaiheessa ennen ajokoetta.

Tarkoitus olisi siis suorittaa pimeän ajo simulaattorilla toisessa autokoulussa kuin missä olen tällä hetkellä suorittamassa I-vaihetta. Hinta oli melkein 40% halvempi toisessa autokoulussa kuin omassani joten päädyin siihen sitten ja nyt mietin että saanko sieltä jonkun lapun omaan autokouluun vietäväksi että on suoritettu vai miten toimii?

Kyselin omasta autokoulusta mahdollisuutta suorittaa simulaattori eri koulussa ja olivat aika nihkeitä asian suhteen, sanoivat ettei ehkä ole mahdollista mutta muista autokouluista kun kyselin niin sanoivat että ihan hyvin voin suorittaa sen eri koulussa.

Ei siitä yleensä mitään erillistä todistusta saa, mutta jos suoritat sen eri paikassa kuin muun autokoulun, niin tottakai saat siitä jonkun paperin. Yleensä se vaan merkitään sun papereihin, että pimeänajo hoidettu. Eli veikkaan että saat lapun ja sen esität sitten joko omassa autokoulussa tai siellä inssissä, miten teillä päin nyt sitten toimitaan.

Okei, paljon kiitoksia vastauksista. Vähän jännittää et miten ne omassa koulussa suhtautuu ku ilmotan käyneeni eri koulussa pimeen ajossa, mut tosiaan ku hinta ero on niin suuri (ainakin mun mielestä, varsinkin kun olen kotihoidontuella) niin mieluummin menen sinne toiseen kouluun, kuitenkin kyse simulaattorista eikä omassakaan koulussa kuulemma olisi ollut oma ope paikalla opastamassa vaan sihteeri tai joku muu opettaja. Ensi viikolla tosiaan pitäisi jo mennä inssiin eli melkeen kokonaan on autokoulu suoritettuna, 2 ajotuntia enää jäljellä joista toinen samana päivänä inssin kanssa.

Yhteistyössä