autoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllästynyt

Vieras
siis minkälaisia autoja teillä on? meillä on 2 hyvää autoa, ei siis mitään romuja vaikka kilometrejä jo onkin kertynyt. ärsyttää kun kaikki ihmettelee että miten kotiäiti voi ajella tollasella jne. siis että miten rahat riittää. meilläkin eka auto ostettiin ihan uutena ja silloin maksoin lainaa ihan työssäkäyvänä eli auto oli jo ihan oma kun jäin kotiäidiksi. Eikö ihmiset vois tajuta, että autoja saa osamaksullakin tms. Toisaalta, ehkä mun pitäis olla ylpeä, kun joku kateellinen sanoo jotain meiän hienosta autosta : )

Onhan meidän autot vanhempaa sarjaa, mut ei ne romuja ole, kumpikin täysin toimivia, hyvännäköisiä kapistuksia.. :) Mulla ole ainakaan mielenkiintoo päivitellä muitten autoja, rahalla saa ja hevosella pääsee.. ;)

Olen opiskelija tällä hetkellä, eli en ole töissä. Perheessämme on pieni lapsi. Meillä autot Volvo S60 vm. 2003 ja Volvo XC60 vm. 2010. Toisessa kilometrejä vasta parituhatta.

Itseasiassa mulle ei ole kukaan mielestäni ollut kateellinen, kaipa kavereilla on asiat itsellään sen verran kivasti,että ei ole syytä kadehtia!

Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt:
no etteks te saa ikinä mitään "ärsyttävää" kommenttia, kun ajelette niin hienoilla autoilla?

Ei ainakaan mitenkään suoraan, miehen auto on suht harvinainen, mutta sellainen, ettei sitä moni huolisi millään, minun autoni taas on todella tavallinen, mutta hyvä. Ei ne mitään ökyautoja olekaan.

Alkuperäinen kirjoittaja opiskelija:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelee:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt:
no etteks te saa ikinä mitään "ärsyttävää" kommenttia, kun ajelette niin hienoilla autoilla?

Siis kenellä tässä ketjussa on hienoja autoja?

No, kyllä mun mielestä se tuliterä XC60 on aika hieno, vaikka itse sanonkin:)

Sehän on kiva sitten sulle :)

Meillä kaikki autot (tällä hetkellä vain yksi) on vanhempaa sarjaa, pääasiana että toimii ja on meille käytännöllinen.

Saahan sitä mitä tahansa lainarahalla, mutta ihan yhtälailla ihmettelen ihmisiä jotka viitsivät käyttää bränikkään autoon turhaan ylimääräistä jos sitä ylimääräistä ei niin suuresti ole, kuin jos otetaan 300ke lainaa ökytaloa varten koska vähempi ei riitä ja ehdottomasti halutaan täysin uutta ja muodin mukaista. Mutta jokainen tekee omat valintansa ja onneksi mun ei niitä tarvitse maksaa :D

Mulla on vuoden 99 farkku - hyvä peli "pieniä" huoltotoimenpiteitä lukuun ottamatta tai nimenomaan niiden vuoksi - meinasin läppästä korjaamoukkoja nokkaan kun meinasivat että kyllä sulla on autossa kilometrit täynnä (pyh, 490000 jos on niin johan sitä toisen mokoman vielä ajaa kun tuntee kyseisen dieselkoneen).
Toinen tällä hetkellä kulkeva peli on siipan 90 vuosimallin auto. Hyvä nyt kun säädöt on kohillaan.
Lisäksi löytyy ns. projektiautoja; offroad-Jeeppi, vanha Kupla ja lisäksi harvakseltaan käytössä oleva kuorma-auto.

Tiiä siitä hienosta.. Mut 1½v sitten miehelleni eräs mies henkilö tuli sanomaan kaupan pihassa, et isin autollako sitä kruisaillaan.. Mieheni sanoi, et ihan omalla. :laugh: (ajoi sillä hetkellä vw sharania)

Alkuperäinen kirjoittaja opiskelija:
Olen opiskelija tällä hetkellä, eli en ole töissä. Perheessämme on pieni lapsi. Meillä autot Volvo S60 vm. 2003 ja Volvo XC60 vm. 2010. Toisessa kilometrejä vasta parituhatta.

Itseasiassa mulle ei ole kukaan mielestäni ollut kateellinen, kaipa kavereilla on asiat itsellään sen verran kivasti,että ei ole syytä kadehtia!

Teidän omia vai pankin omia?

mies ajelee ladalla ja mulla on pari vuotta vanha alfa. oikeastaan ainoat, jotka suoraan kommentoivat, ovat miehen kaverit. ihmettelevät ihan ääneen, miksi minun käytössäni on se parempi auto. siis, autohan on minun, omalla rahalla maksettu, ja tokihan lapsi kulkee mieluummin uudemmassa ja turvallisessa autossa kuin että auto makaisi miehen työpaikan parkkiksella päivät pitkät. mutta me vaan naureskellaan noille. se on ihan miehen oma valinta ajella tuolla rottosella. olisi sillä varaa parempaakin, mutta kun ei välitä.

Mä en auton romuihin liikaa rahaa pistä. jos toimii se riittää. saa olla nuhapuppu tai mikälie mopo.. ei tarvitse olla mikään 2l suihkari. mun egoa pönkittämään. kun sen auton arvo laskee joka tapauksessa sen 500-1000e 1v.Niin turha siihen on sioittaa. ottaa kauheeta lainaa. sit taas lainaa kun korjautat sitä. joku 500e auto ei paljon haittaa vaikka hajoaa jos on tarpeeksi suuri vika. niin ei mene konkurssiin yhden auton takia. ja niin halpoja vanhoja autoja osaa lähes kuka vaan harrasteliakin korjaa.

Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:
Tiiä siitä hienosta.. Mut 1½v sitten miehelleni eräs mies henkilö tuli sanomaan kaupan pihassa, et isin autollako sitä kruisaillaan.. Mieheni sanoi, et ihan omalla. :laugh: (ajoi sillä hetkellä vw sharania)

No mut sehän on ihan kaameen näköinen auto!

Kappas kun ei ottanut osaa... :(

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:

No mut sehän on ihan kaameen näköinen auto!

Kappas kun ei ottanut osaa... :(

Ei minusta. Oikein kiva, jos vertaa muihin tila-autoihin.

Yhteistyössä