V
vieras
Vieras
Eli mitä ominaisuutta arvostatte autossa eniten? Tehokkuutta, turvallisuutta vai mitä? ja kertokaa millanen auto teillä on?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kaksosia odottava äiti:Sitä ettei tuu vikoja
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla oli se pointina tässä että kun monet aina sanovat että turvallisuus on tärkeää etenkin lapsiperheille ja sit nää samaiset ihmiset ajelee joillain japsiautoilla tai jollain Kiialla joissa on pellit kuin tonnikalapurkissa. Eli sehän on siis yleisessä tiedössa et esim. japanissa ne panostaa autoissa ihan muihin asioihin kuin turvallisuuteen. Kun katsoo törmäystestejä niin eurooppaliset autot niissä kärjessä on!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla oli se pointina tässä että kun monet aina sanovat että turvallisuus on tärkeää etenkin lapsiperheille ja sit nää samaiset ihmiset ajelee joillain japsiautoilla tai jollain Kiialla joissa on pellit kuin tonnikalapurkissa. Eli sehän on siis yleisessä tiedössa et esim. japanissa ne panostaa autoissa ihan muihin asioihin kuin turvallisuuteen. Kun katsoo törmäystestejä niin eurooppaliset autot niissä kärjessä on!
Alkuperäinen kirjoittaja hölh:sitä että se on neliveto ja sen kans uskaltaa lähteä viivalle.
Alkuperäinen kirjoittaja erin-:vieläkö olet samaa mieltä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja erin-:vieläkö olet samaa mieltä?
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/T%C3%B6rm%C3%A4ystestit+paljastavat+virheit%C3%A4+jo+markkinoilla+olevista+autoista/1135220845927
Joo edelleen samaa mieltä!