Autoista vielä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kaksosia odottava äiti:
Sitä ettei tuu vikoja

Tuota varmaan minäkin :D
Turvallisia ne on kaikki, ellei jollain räjähtämisvaarassa ja jarruttomalla vehkeellä ajele.
Siis kunnossa oleva tekniikaltaan ja turvalaitteiltaan (jarrut) kun on niin kaikki autot on turvallisia?

No, sitä, ettei se vie taloutta konkurssiin ts. katotaan paljonko rahaa on ja sitten katotaan mitä sillä saa. Käytännöllisyys on tärkeintä, ja se, että kuskin penkissä on tarpeeksi säätövaraa, että tämmönen metrin hukkapalakin näkee ikkunasta ulos (ja samaan aikaan jalat polkimille).

tehokasta,turvallista ja noihin kahteen kun lisää vielä ulkonäön niin aletaan olla liki täydellisiä. Taloudellinen ois kanssa kiva mutta toi ensimmäinen kumoaa sen kyllä aina =(

Mulla oli se pointina tässä että kun monet aina sanovat että turvallisuus on tärkeää etenkin lapsiperheille ja sit nää samaiset ihmiset ajelee joillain japsiautoilla tai jollain Kiialla joissa on pellit kuin tonnikalapurkissa. Eli sehän on siis yleisessä tiedössa et esim. japanissa ne panostaa autoissa ihan muihin asioihin kuin turvallisuuteen. Kun katsoo törmäystestejä niin eurooppaliset autot niissä kärjessä on!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla oli se pointina tässä että kun monet aina sanovat että turvallisuus on tärkeää etenkin lapsiperheille ja sit nää samaiset ihmiset ajelee joillain japsiautoilla tai jollain Kiialla joissa on pellit kuin tonnikalapurkissa. Eli sehän on siis yleisessä tiedössa et esim. japanissa ne panostaa autoissa ihan muihin asioihin kuin turvallisuuteen. Kun katsoo törmäystestejä niin eurooppaliset autot niissä kärjessä on!

vilkasehan vaikka tätä.. http://www.toyota.fi/Ajankohtaista/Uutiset/yar_ncap_2005.aspx

vieläkö olet samaa mieltä ;) ?

Sä puhut ihan höpöjä. Noista mainitsemistasi japseista ainakin Toyota on viime vuosina kerännyt kivasti viiden tähden suorituksia EuroNCAP-testeissä. :wave:

kyllä mä volvon turvallisuuteen "luotan" :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja erin-:
vieläkö olet samaa mieltä ;) ?

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/T%C3%B6rm%C3%A4ystestit+paljastavat+virheit%C3%A4+jo+markkinoilla+olevista+autoista/1135220845927

Joo edelleen samaa mieltä!

no entäs sitten kun eurooppalaisia autoja on vedetty markkinoilta isoja eriä kun niissä on ollut se vaara että ne syttyy tuleen ihan tuosta vaan...?

Yhteistyössä