Auto pitäis ostaa

  • Viestiketjun aloittaja auta !
  • Ensimmäinen viesti
vieras
kysyi miksi Opelia pitää haukkua?Ei kai kukaan haukkunutkaan...auto asiathan on aina ihan makukysymyksiä, joista on turha aloittaa mitään kissahiiri-leikkiä.Jotkut tykkää, toiset ei.Itselläni ei ole Opelista mitään hyvää sanottavaa, niin montaa (uudehkojakin) kokeillut,ja täynnään "lastenvaivoja", mutta joka merkkiin mahtuu näitä maanantai-kappaleita.Ap:lle..volkkarihan on kyllä kestävä, ja ajettavuus ihan ok.Mainitsemistasi vaihtoehdoista (jetta / passat) itse ottaisin passatin.Onnea auton etsintään..tarjontaa on kyllä niin, ettei osaa päättää :)
 
Huopatossu harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu harmaana :
Mene autoliikkeeseen katsomaan esittelyautoja niitä saa edullisesti esim Kia 7 vuoden takuulla
Paljonko mahtaisi maksaa niiden 7 vuoden huollot, että takuu pysyy voimassa?
Kyllä ihmiset on tyhmiä! Ei niitä huoltoja tarvite merkkiliikeessä enään teetättää
 
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja Fani:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Volvot on kalliita.
En laita 16 000 vanhaan, paljon ajettuun autoon
Höpöhöpö, jos haluat turvallisen huolettoman auton valitset Volvon. Mikä on paljon ajettu? Siellä on tuohon hintaan reippaasti alle satasen ajettuja -05 vuosimalleja.
Hyvä ja turvallinen auto,johon voisin rahani pistää jatkossakin.
näin se vaan on, vaikka en mikään merkkifanaatikko olekkaan :attn:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu harmaana :
Mene autoliikkeeseen katsomaan esittelyautoja niitä saa edullisesti esim Kia 7 vuoden takuulla
Paljonko mahtaisi maksaa niiden 7 vuoden huollot, että takuu pysyy voimassa?
Kyllä ihmiset on tyhmiä! Ei niitä huoltoja tarvite merkkiliikeessä enään teetättää
No kai se takuu nyt vaatii ollakseen voimassa sen, että ne osat on huollettu oikein sen 7 vuoden aikana, eikö?
 
Huopatossu harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu harmaana :
Mene autoliikkeeseen katsomaan esittelyautoja niitä saa edullisesti esim Kia 7 vuoden takuulla
Paljonko mahtaisi maksaa niiden 7 vuoden huollot, että takuu pysyy voimassa?
Kyllä ihmiset on tyhmiä! Ei niitä huoltoja tarvite merkkiliikeessä enään teetättää
No kai se takuu nyt vaatii ollakseen voimassa sen, että ne osat on huollettu oikein sen 7 vuoden aikana, eikö?
Kyllä mutta siihen ei todellakaan tarvita sitä merkkiliikettä vaan kyseisen merkin saanut valtuutettu korjaamo joilla hinnat on halvempia.Meillä on menossa 6 uusi auto eikä merkkihuoltoa käytetä.Olipa sekava selitys =)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Mina:
No teeppä sitten se, että menet autoliikkeeseen ja sieltä Volkkari takapuolen alle. Miksi kysyit täältä mielipidettä, jos jo tiedät tasan mitä haluat ja mikä automerkki jne. ei kelpaa?
Sori !
Kysyn kun en tiiä eikä autot inspiroi. Käyttäjien kokemuksia kai kalastelin.
Mutta makuasioita, huomaan sen.
Eikä se Volkkarikaan välttämättä aina toimi kuin unelma-tuuripeliä !
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mina:
No teeppä sitten se, että menet autoliikkeeseen ja sieltä Volkkari takapuolen alle. Miksi kysyit täältä mielipidettä, jos jo tiedät tasan mitä haluat ja mikä automerkki jne. ei kelpaa?
Sori !
Kysyn kun en tiiä eikä autot inspiroi. Käyttäjien kokemuksia kai kalastelin.
Mutta makuasioita, huomaan sen.
Eikä se Volkkarikaan välttämättä aina toimi kuin unelma-tuuripeliä !
Käy huviksesi kokeilemassa sitä Volvoa. Olen aivan satavarma että käsityksesi muuttuu.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kysyi miksi Opelia pitää haukkua?Ei kai kukaan haukkunutkaan...auto asiathan on aina ihan makukysymyksiä, joista on turha aloittaa mitään kissahiiri-leikkiä.Jotkut tykkää, toiset ei.Itselläni ei ole Opelista mitään hyvää sanottavaa, niin montaa (uudehkojakin) kokeillut,ja täynnään "lastenvaivoja", mutta joka merkkiin mahtuu näitä maanantai-kappaleita.Ap:lle..volkkarihan on kyllä kestävä, ja ajettavuus ihan ok.Mainitsemistasi vaihtoehdoista (jetta / passat) itse ottaisin passatin.Onnea auton etsintään..tarjontaa on kyllä niin, ettei osaa päättää :)
Enpä minäkään opelia suosittelisi, edes uudehkoa. Kokemusta kolmesta ikävälillä 2001-2007 ja kaikenlaista "pikku"vikaa on ollut.
 
RRR
Alkuperäinen kirjoittaja auta !:
...sinkkuäidin joka ei autoista mitään ymmärrä/ välitä.
Hitsi..Tarvitsen turvallisen , ehdottomasti neliovisen, pitkille työmatkoille luotettavan menopelin joka saa maksaa enintään 15-16 000.
Jos joku auttais..Itse en vaan jaksa tätä merkkiviidakoa.
EN osta:
Fiatia enkä Renaultia, enkä mitään pikkuista kaupunkiautoa.

Käytetty siis kyseessä tällä budjetilla.
Kiitos jos jaksat jotain suositella.
kerrot hieman lisätietoja.
- mikä on mielestäsi pikkuinen kaupunkiauto ? (alle neljä metriset)?
- monta kilometriä ajat vuodessa ?
- uusi vai käytetty ?



 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kysyi miksi Opelia pitää haukkua?Ei kai kukaan haukkunutkaan...auto asiathan on aina ihan makukysymyksiä, joista on turha aloittaa mitään kissahiiri-leikkiä.Jotkut tykkää, toiset ei.Itselläni ei ole Opelista mitään hyvää sanottavaa, niin montaa (uudehkojakin) kokeillut,ja täynnään "lastenvaivoja", mutta joka merkkiin mahtuu näitä maanantai-kappaleita.Ap:lle..volkkarihan on kyllä kestävä, ja ajettavuus ihan ok.Mainitsemistasi vaihtoehdoista (jetta / passat) itse ottaisin passatin.Onnea auton etsintään..tarjontaa on kyllä niin, ettei osaa päättää :)
Enpä minäkään opelia suosittelisi, edes uudehkoa. Kokemusta kolmesta ikävälillä 2001-2007 ja kaikenlaista "pikku"vikaa on ollut.
Meillä varmaan on sitten ollut tosi hyvä tuuri, 4 Opel jo alla välillä 1992-2009 ja yhdessäkään ei ole ollut vikoja. Johtopäätöksenä siis se, että seuraavaksi auto on mitä todennäköisimmin Opel.
 
Alkuperäinen kirjoittaja T-Bird:
Volvon puolesta minäkin puhun. On ollut jo monta vuotta perheemme uskollinen palvelija eikä ole ollut mitään ongelmia.
Tätä peesatessa. Ja jos vähän vanhempaa vuosimallia kelpuuttaa, niin ei ne maltaita maksa. Meillä on toinen volvo nyt menossa, eka kävi pieneksi, joten isompaan vaihdettiin, ja ollaan oltu kyllä tyytyväisiä.
 
ap


kerrot hieman lisätietoja.
- mikä on mielestäsi pikkuinen kaupunkiauto ? (alle neljä metriset)?
- monta kilometriä ajat vuodessa ?
- uusi vai käytetty ?

1. Semmoset koppakuoriaisen näköiset renut, pösöt, sitikat EI
2. 20 000
3. Käytetty tuolla budjetilla. Toki jonkun Hundain sais, mut EI
4. Eikä Opelia !!
5. Eikä farmaria tarvita

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Mulla on Toyota Yaris johon olen ollut tyytyväinen mutta todennäköisesti pidät sitä liian pienenä. Näppärä se kuitenkin on ja pieniruokainen.
Joo, tarvin ison lotjan kun ajan korvessa liukkaita mäkisiä teitä työmaalle. 25 km suunta.
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Entäs Nissan Primera tai VW Jetta ?
Nättejä, isoja.
Kokemuksia ?
Meillä VW Jetta miehellä työautoja ja minulla on VW Touran, johon olen ollut äärettömän tyytyväinen. Meille ei enää tule muita kuin volkkareita (paitsi sitten kun on varaa Audiin :) ) heh. Minä voin suositella.
 

Yhteistyössä