No onhan se nyt raskas mutta ei mitenkään mahdoton. Kyllä sitä vääntää saa mutta en mä ikinä ole mihinkään sen takia jäänyt etten olisi rattia saanut käännettyä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:No onhan se nyt raskas mutta ei mitenkään mahdoton. Kyllä sitä vääntää saa mutta en mä ikinä ole mihinkään sen takia jäänyt etten olisi rattia saanut käännettyä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuli mieleen, että mahtaisko tuossa mun sunnyssa olla sittenkin tehostin
tuossa samanlainen ja siinä on ainakin http://www.nettiauto.com/nissan/sunny/2937809
jospa mulla olikin rattilukko päällä tuossa parkissa kun kokeilin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lissu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuli mieleen, että mahtaisko tuossa mun sunnyssa olla sittenkin tehostin
tuossa samanlainen ja siinä on ainakin http://www.nettiauto.com/nissan/sunny/2937809
Eikö auto ollut käynnissä lainkaan? Ei rattilukon pitäis olla päällä enää siinä vaiheessa kun auto käy.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuli mieleen, että mahtaisko tuossa mun sunnyssa olla sittenkin tehostin
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:No huhhuh, jos jollekkin (näköjään useammalle täällä) on niin vaikeaa ja hankalaa ajaa autoa missä ei ole ohjaustehostinta, niin sitten varmaan ihan parempi olla ajamatta ollenkaan. Ei se edes vaadi paljon voimaa. Ja kyllä mäkin mieluummin ajan autoa missä on ohjaustehostin, mutta ei mulle tuota ongelmia ajaa sellaistakaan missä ei ole. Miehen työ autossa ei ole, mutta kyllä mä sen osaan silti ajaa ihan yhtä ahtaisiinkin parkkiruutuihin kuin tuon omanikin missä ohajustehostin on.
No mut mä en myöskään koskaan ole ymmärtänyt, miksi ihmisten on pakko ostaa farmari, kun tulee lapsia...
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:No huhhuh, jos jollekkin (näköjään useammalle täällä) on niin vaikeaa ja hankalaa ajaa autoa missä ei ole ohjaustehostinta, niin sitten varmaan ihan parempi olla ajamatta ollenkaan. Ei se edes vaadi paljon voimaa. Ja kyllä mäkin mieluummin ajan autoa missä on ohjaustehostin, mutta ei mulle tuota ongelmia ajaa sellaistakaan missä ei ole. Miehen työ autossa ei ole, mutta kyllä mä sen osaan silti ajaa ihan yhtä ahtaisiinkin parkkiruutuihin kuin tuon omanikin missä ohajustehostin on.
No mut mä en myöskään koskaan ole ymmärtänyt, miksi ihmisten on pakko ostaa farmari, kun tulee lapsia...
Alkuperäinen kirjoittaja lispetti:Juu kannattaa kyl kokeilla ja oikeen ajamalla (aja vaikka parkkiksella jos sulla ei oo vielä korttia), ja ehkä kannattaa pyytää mukaan joku joka tietää et mitkä asiat kannattaa tarkistaa ennen ku kauppoja rupee tekemään.
Alkuperäinen kirjoittaja hö:Peesi tuohon farmaripointtiin! Inhoan farkkuja, meille ei kyllä tule vaikka olisi satapäinen lapsilauma!
Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:Siis mä en ymmärrä miks se olis huono..millä te ihmiset ootte oikein autokoulun jälkeen ajanu?
Uusilla vai?
Meillä käytössä auto jossa ei ohjaustehostinta ja mikä tossa nyt vikana..Oppii ajamisen kultasen taidon kun ei jokaseen käänteeseen oo apuvälinettä.Kyllä sillä pärjää jos hiukankaan osaa ajaa.
[/quote
Toivotaan ap että sait hyvän auton
Ja tuohon lainattuun tekstiin sanoisin, että vuodet vierähtää aika nopsaanMä olen ajanut vuoden verran, ja alla on 10 vuotta vanha pösö (ei siis minun meilestäni "uusi") . Ja kyllä siitä löytyy jo kaikki ohjaustehostimet ja turvatyynyt sun muut. Maksoi 1500 euroa. Rempaan jälkeen arvo nousi n. kolmeen tonniin.