Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jossu:No ei kai Volvokuski muuhun merkkiin vaihda??? Eli isompi Volvo vaan tilalle.
Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:Meillä vaihettiin farkku mondeo (siihenkin mahtu istuimet ja kaukalo) renault scenicii. Siihen mahtuu paljon paremmin ja helpompi laittaakkin. Kaukalokin vaihtuu pian 3. turvaistuimeksi ja sekin tulee mahtumaan sinne hyvin.
Hei tota saanko udella minkä kokoisia ootte miehenne kanssa? Mä oon miettiny josko tota autoo pitäis vaihtaa ku on hankalaa noi istuimet laittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Meillä Ford mondeo. Takapenkillä on ollut:
- kaksi istuinta selkämenosuuntaan ja yksi kasvotmenosuuntaan.
Mahtuvat mutta ahdasta on ja hanakala käyttää kun turvavyön lukko jää istuimen alle.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:Omegaan ainakin mahtuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:Meillä vaihettiin farkku mondeo (siihenkin mahtu istuimet ja kaukalo) renault scenicii. Siihen mahtuu paljon paremmin ja helpompi laittaakkin. Kaukalokin vaihtuu pian 3. turvaistuimeksi ja sekin tulee mahtumaan sinne hyvin.
Hei tota saanko udella minkä kokoisia ootte miehenne kanssa? Mä oon miettiny josko tota autoo pitäis vaihtaa ku on hankalaa noi istuimet laittaa.
Kokoo? Hmm.. No mies on perus painonen ja vartaloinen 180cm ja risat ja minä 170cm normaalivartaloinen =) Mä en nyt ihan hokassu et mitä ajat takaaTai et ootko vaihtamassa scenicin pois, vai vaihtamassa scenicii.. Meille tuo on just passeli auto. Ton mondeon jälkeen mahtuu paljon paremmin laittaa lapset ja kaikinpuolin muutenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:Ford Mondeon takapenkille mahtuu 3 turvaistuinta. Tais olla vielä 3 Britaxin Two-Way-Eliteä.
Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Meillä Ford mondeo. Takapenkillä on ollut:
- kaksi istuinta selkämenosuuntaan ja yksi kasvotmenosuuntaan.
Mahtuvat mutta ahdasta on ja hanakala käyttää kun turvavyön lukko jää istuimen alle.
Näin juuri. Jos ei ole tarvetta liikutella istuimia ja niissä on vielä käytössä omat vyöt, niin ei tuota ongelmaa.
Alkuperäinen kirjoittaja lillmam:li kokeiltiin mahtuuko meidän volvo v40 kyseiset istuimet ja kappas, eipä mahu. Eli autokaupolle ois suunta.
Nytpäs siis kysyn teiltä, millaista autoo kantsis lähteä katselemaan, mihin siis mahtuu kaksi turvaistuinta ja vauvan kaukalo sekä tietty periksessä ois tilaa niin että menee rattaa (ja tuplat kanssa) sekä ne kauppakassitkin sinne mahtuis?
Millasia autoja teillä on?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kertoisitteko te joilla mahtunut mondeoon kolme istuinta, että minkä merkkiset istuimet ollut käytössä?
Alkuperäinen kirjoittaja Juh:Meillä kans Renault Scenic ja kolme istuinta mahtuu. Ja kun joku muukin tuolla auton vaihtoa mietti, niin ainakin mun 2metrinen veli pystyy ihan hyvin ajeleen meitin autolla vaikka penkin takana istuin selkä menosuuntaan.
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:Omegaan ainakin mahtuu.
Oletteko vaihtaneet siihen takapenkin keskipenkille 3piste-turvavyöt? Mun vanhemmilla Omega ja sinne ei keskikohdalle saa laittaa istuinta koska ei niitä turvavöitä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meillä on pienempi edessä ja isompi takana ,vauva tulisi taakse mutta meikän tarttis kyllä sit vähän laihtua..